Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej hörrni, behöver hjälp nu! Jag har en foderhäst, och har kort och gott hört genom rykten att ägaren är ''jagad'' av kronofogden. Hur...
2
Svar
27
· Visningar
4 281
Gnägg Hittade just denna - Wikiloc https://sv.wikiloc.com/wikiloc har använt runkeeper innan och lite andra "appar" bla emondo osv. vad...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Smulan75
·
Ekonomi & Juridik En häst blir röntgad på klinik. Det är en vanlig röntgen av den typen man gör vid försäljning och inte för att det finns något direkt...
Svar
6
· Visningar
1 546
Gnägg Har länge saknat en tråd där vi alla gemensamt kan skriva om våra "dagens ridpass", visserligen dyker det upp ett par sådana inlägg i...
Svar
3
· Visningar
821
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
468
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
424
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
394
Senast: Velony
·
Gnägg Precis som många andra här så läste jag så många hästböcker jag kunde komma åt när jag var liten. Britta och Silver, Svarta Hingsten...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 338
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Hejsan, låångt.. Vet inte riktigt vad jag vill med denna tråden mer än att kanske få lite hjälp och råd angående hur jag ska göra åt...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 968
Anläggning Hej! Vill i allra största mån ha så lågt parasittryck som möjligt. Skulle det funka att ha en sommarhage på 8 hk som används varje år av...
Svar
10
· Visningar
1 420
Senast: Madick
·
Hästmänniskan Tänkte kolla om det finns fler på Bukefalos som är i samma situation som jag. Jag är 30 + och har ända sedan jag varit liten haft egen...
2
Svar
31
· Visningar
2 836
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Velony
·
Hästmänniskan Hej! Ni som är medryttare: - Vad har ni för överenskommelse med hästägaren? - Hur ofta rider ni? - Betalar ni? - Får ni betalt? -...
2
Svar
33
· Visningar
3 139
Gnägg Har varit hästlös sedan gammelman gick bort 24 maj 2012. Funderar dock på att börja på ridskola i höst här i Uppsala. Måste testa först...
2
Svar
21
· Visningar
1 750
Senast: Soffan74
·
Hästmänniskan Hur långt tid tar det för er att åka till jobbet? och stallet? Hur funkar det?
2 3
Svar
58
· Visningar
4 204
Senast: aprilia
·
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Velony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp