Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Ni som har lösdriftsystem med ligghall eller vindskydd, -Vad har ni för strö? Halm? Spån? Torv? Annat? Jag frågar av rent...
Svar
7
· Visningar
3 104
Senast: javill
·
Hästmänniskan JAg bor i ett studentrum som en stiftelse har handom. Nu är det så att det går ett rykte om att de ska höja hyran till nyår ( vet ej med...
Svar
3
· Visningar
1 552
Senast: Inte_Ung
·
W
Hästmänniskan Vad är det som kostar när man har häst? Jag har kommit på att det blir stallhyra en gång i månaden, hovslagare var sjätte vecka...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: **BORTTAGEN**
·
Z
Hästmänniskan Undrar om det är någon som har förslag på en bra utformning av kontrakt för o. sälja häst på avbetalning ? Skall ev. sälja en av mina...
Svar
16
· Visningar
6 318
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Hästmänniskan Hepp! Vill höra alla bra / dåliga :devil: saker om t.ex. Berga och Säbyholm.. Även mindre ridgymnasium som jag vet finns här.. Ska ju...
Svar
9
· Visningar
1 951
V
Hästmänniskan hejsan allihop! jag skulle behöva hjälp med kostnader för häst, jag funderar på att köpa ett halvblod och funderar på om jag skulle ha...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: gul_zebra
·
A
Hästmänniskan Har en stooor hage stängslad med breda vita band. Har aldrig haft det tidigare. Är det meningen att man ska ta in banden över vintern...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Inte_Ung
·
M
Hästmänniskan någon som vet var man kan få tag på ett sånt?
Svar
9
· Visningar
5 264
Senast: majja22
·
Hästmänniskan Vad krävs för betyg/poäng för att komma in på utbildningen och hur fungerar det? Var är bäst att gå innan (gymnasium)? Funderar på...
Svar
13
· Visningar
1 668
Senast: tiisa
·
Hästmänniskan Hur har ni som har fler än en häst råd? Vad räknar ni på att ni lägger ner per månad på era hästar? Jag funderar fram och tillbaka på...
Svar
11
· Visningar
3 030
Senast: skumpan2000
·
Hästmänniskan som de flesta vet jag inte om jag lagt tråden rätt, men hoppas på svar ändå! jag planerar att bygga ett stall med fyra boxar, och har...
Svar
5
· Visningar
1 668
Senast: Tabitha
·
N
Hästmänniskan hejsan! jag vet inte om jag skriver detta på rätt tråd men jag tror det! det är så här att jag ska öppna en rid butik och jag undrar om...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: yodi
·
Hästmänniskan hejhej. vad betalar ni varje månad för hästen? vad för saker och hur mkt blir det? har gjort lite "kalkyler" för att se om jag har råd...
Svar
14
· Visningar
1 685
Senast: lilla_busan
·
Hästmänniskan Jag är just på väg att bjuda på en gård. Den har ett mindre stall samt en stor fin ladugård som jag tänkte göra om till stall. Takhöjden...
2
Svar
24
· Visningar
7 238
Senast: Francess
·
Hästmänniskan men av olika orsaker så funderar jag på olika alternativ. dels att köpa henne tillsammans med tjejen som hjälpt mig att rida henne.Hon...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: alisson
·
Hästmänniskan Vi är många som går i lösdriftstankar - jag har inte ens "fått" gården jag ska bygga om än (anbud nästa tisdag). Jo, jag undrar hur ni...
Svar
3
· Visningar
1 613
Senast: Moppe
·
B
Hästmänniskan Tänk att det ska vara så svårt för ett företag att betala tillbaka pengar på en returnerad vara.... Jag beställde i somras ett täcke...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Vitsippan
·
R
Hästmänniskan En fråga till er som driver någon form av hästverksamhet, ridlekis, turridning osv, vad har ni för tillstånd? Vilken utbildning har ni...
Svar
2
· Visningar
1 408
Senast: Ponnymamman
·
B
Hästmänniskan Kan man hitta ett sånt någonstanns på nätet???? Skulle behöva ett för jag ska få en på min Pålle. Ett som man kan skriva ut helst. :)
Svar
6
· Visningar
2 036
Senast: bengall
·
C
Hästmänniskan Jag ska ev. snart köpa häst, och undrar vad det kan kosta att anlita en transportör för att köra hästen från Umeå till Uppsala? Var...
2
Svar
20
· Visningar
4 550
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp