Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

hjälp mej!

V

vasall_lover

hejsan allihop! jag skulle behöva hjälp med kostnader för häst, jag funderar på att köpa ett halvblod och funderar på om jag skulle ha råd. Han skulle ridas 5-6grr/vecka medelhårt och står uppstallad i eget stall så inga stallkostnader tillkommer. Snälla ni som har ett halvblod alt. varmblod- hjällp mej!! tack på förhand! :confused: :crazy:

V

vasall_lover

nejdå...men jag skulle gärna ha hjälp med detta...Det är inte säker att vi skall köpa honom men om vi köper honom kommer vi ju köpa ett till halvblod o då vill man ju gärna veta hur mkt d skulle kosta... :)

V

vasall_lover

nejdå...men jag skulle gärna ha hjälp med detta...Det är inte säker att vi skall köpa honom men om vi köper honom kommer vi ju köpa ett till halvblod o då vill man ju gärna veta hur mkt d skulle kosta... :)

Ok. Vet tyvärr inte kostnaderna för häst, men ett tips är att ta emot inackorderingar om ni har fler boxar för att dryga ut kassan lite :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6473 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Omröstning
Gnägg Hej alla underbara hästmänniskor! Jag är vuxen nybörjare och vill så gärna ha alla era tips och erfarenheter! Snälla, dela allt med...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 076
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
6 330
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
15 284
Hästmänniskan Jag behöver ha akut hjälp med att välja en stallplats till mina hästar. Det är akut eftesom vinter strax är här vilket gör det svårt att...
Svar
12
· Visningar
1 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Brukstråden 2021
  • Kämpiga valp promenader

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Smörja mulen med?