Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag lämnar min häst till ett proffs för ridning och försäljning. Muntligt avtal, xxxx:-/månad + 10% av försäljningspriset. Denne rider...
Hästmänniskan
Har efter att ha kollat runt lite nog kommit fram till att en sån häst jag söker finns i Danmark. Frågan är, är de danska hästarna bra...
Hästmänniskan
Hej!
Undar bara om det ar ngn som ska soka till hippologprogrammet detta aret. Undrara aven om det ar ngn som har gjort det innan, hur...
Hästmänniskan
Om en korsningshäst står registerad med okända föräldrar, vilken rasgrupp tillhör den då? Även om man vet om raserna så borde ju detta...
Hästmänniskan
Hej. Sitter här med en gård och har lite boxplatser över 2-3 st. Undrar om jag ska hyra ut eller inte??
Alla ni som har inackorderingar...
Hästmänniskan
Kompisen i stallet köpte en häst för inte så länge sen som var enligt pass från lettland med okänd stam, inget mer med det så men nu när...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...