Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Idag hade våra trevliga (not:mad: ) hästar rymt. Två av unghästarna var ute och sprang på vägen medan mitt lilla a* till shettis hade...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Jag lämnar min häst till ett proffs för ridning och försäljning. Muntligt avtal, xxxx:-/månad + 10% av försäljningspriset. Denne rider... 2
Svar
27
· Visningar
3 808
Senast: Scilla
·
Hästmänniskan Ska bygga en lösdrift i hagen och ta hem hästarna och bygga ett par tillfälliga boxar i ett av garagen. Nästa sommar ska vi bygg nytt...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: ang
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Darina
·
G
Hästmänniskan Om inte den här tråden ligger rätt får moderatorn gärna flytta den ;) Jag har ett importerat halvblod, sto, 12 år gammal. Hon har... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 397
Senast: Buckingham
·
F
Hästmänniskan Är halvfodervärd åt två hästar som jag är hos ca 3 - 5 dagar i veckan, den ena är en shettis o den andra är inte inriden. Ägaren bryr...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: fancyfree
·
Hästmänniskan Har efter att ha kollat runt lite nog kommit fram till att en sån häst jag söker finns i Danmark. Frågan är, är de danska hästarna bra...
Svar
4
· Visningar
1 394
Senast: whalan
·
Hästmänniskan Hej! Undar bara om det ar ngn som ska soka till hippologprogrammet detta aret. Undrara aven om det ar ngn som har gjort det innan, hur...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Frajda
·
A
Hästmänniskan Om en korsningshäst står registerad med okända föräldrar, vilken rasgrupp tillhör den då? Även om man vet om raserna så borde ju detta...
Svar
11
· Visningar
3 064
Senast: amanin
·
J
Hästmänniskan Jag ska i slutet av sommaren flytta till en villa som vi ska bygga, och vi kommer ha 10 hektar lösdrift där. Undrar hur mycket kostar...
Svar
10
· Visningar
3 263
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Ska låna ut min pålle:crazy: va en o provade han idag o dom verkar funka bra ihop så.. men, vad ska man tänka på o skriva i...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: boccia
·
C
Hästmänniskan vet inte om detta är rätt forum men jag skriver här iaf.. jag undrar hur mycket ni betalar i stallhyra... och vad är det som igår där... 2 3
Svar
55
· Visningar
14 552
Senast: Soulia
·
Svar
0
· Visningar
185
Senast: enjes
·
Gnägg Ponnyhoppning på Runsten.
Svar
0
· Visningar
108
·
Svar
0
· Visningar
99
·
Gnägg Katja och jag på tävling.
Svar
0
· Visningar
145
·
Hästmänniskan Hej. Sitter här med en gård och har lite boxplatser över 2-3 st. Undrar om jag ska hyra ut eller inte?? Alla ni som har inackorderingar...
Svar
15
· Visningar
1 737
Senast: tinna
·
M
Hästmänniskan Vi har haft spekulanter ute och tittat på vår unghäst. Spek. har ej lämnat besked om de vill köpa än. Det är två kompisar med, som...
Svar
13
· Visningar
1 670
Senast: mag
·
G
Hästmänniskan Kompisen i stallet köpte en häst för inte så länge sen som var enligt pass från lettland med okänd stam, inget mer med det så men nu när...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: Cyllene
·
Hästmänniskan Det enda "jobb" jag utfört i mitt liv som jag inte tröttnat på är de sysslor som följer med hästhållning - mockning, fodring, in- och...
Svar
16
· Visningar
5 347
Senast: provider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka