Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan har ju knä problem och har fruktansvärt ont till och från, dom är i idag lite svullna har ett mörkt märke på ena knät kan trycka utan...
Svar
11
· Visningar
915
Senast: Kimsan817
·
Hästmänniskan De är så att som några av er här på buke kanske redan vet så har jag hoppat av skolan och har nu under ett års tid jobbat på en ridskola...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: mizz_perfect
·
Hästmänniskan Hoppas det är rätt tråd! Ska sälja min häst å sitter å klurar på att skiva kontraktet. Vill skriva ett eget. Vad ska det vara med...
Svar
8
· Visningar
2 647
Senast: mizz_perfect
·
Gnägg FD foderhästen Chagall och den egna hästen Marabou
Svar
0
· Visningar
182
Hästmänniskan Jag har ett stort ridproblem just nu. Det består i att jag inte själv kommer till riktig lösgjordhet. Allra värst är vänster höft som på...
Svar
13
· Visningar
12 116
Senast: ponnie91
·
Hästmänniskan Är det jästsvamp eller mögelsvamp? Kasta synligt drabbade delar eller hela balen? Diskussion pågår på hemmaplan så enbart 100% säkra...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Badtz Maru
·
Hästmänniskan Hej alla, ska nu ev bygga ridbana men behöver veta måtten. Vilka är standard? Om det finns någon liknande tråd, så länka gärna och...
Svar
5
· Visningar
3 374
Senast: Silkisif
·
Hästmänniskan där TS oftast önskar att inackorderingsstallet ska nettobetala deras hästhållning och är upprörd över ev. kommande justering av priset... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 989
Senast: diamonia
·
T
Hästmänniskan att ta ut min älskade häst på foder. Jag har tappat intresset för ridningen dom senaste månaden. Har inte haft den tiden jag velat ha...
Svar
9
· Visningar
1 096
Hästmänniskan har sökt ett tag o nu hittat ett jätte fint shettis sto som jag ska ta på foder, till att börja med över sommaren... självklart skriver...
Svar
4
· Visningar
909
Hästmänniskan Vi hade förut en gammal traktor och en slåtterbalk. Men då slåtterbalken gick sönder för sista gången förra sommaren bestämde vi oss för... 2 3
Svar
47
· Visningar
24 528
Senast: Tacitus
·
H
Hästmänniskan Fiins det nån här som vet hur det funkar? För några år sen red mina döttrar i ett privatstall, och ägaren ville att vi skulle sätta ett...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: hallontuss
·
J
Hästmänniskan hejsan jag har länge undrat vad NH står för :/ jag har lixom skansat på horsmanship men det är det inte s¨å jag undrar vad det betyder :)
Svar
10
· Visningar
1 339
Senast: SO Hovslagare
·
Gnägg Rosa & jag i november -06
Svar
0
· Visningar
128
Senast: roadkilled
·
Gnägg Detta är lilla Bella när hon gör levade.
Svar
0
· Visningar
129
Senast: girly
·
I
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder, undrar jag vad det på ett ungefär kostar att gjuta en gödselplatta? Och hur stor bör den vara till 5 hästar?
Svar
6
· Visningar
7 526
Senast: bigganl
·
C
Hästmänniskan Gud, jag känner mig som en fnittrig trettonåring som smakat på barskåpet & är alldeles uppspelt! Helt över ingenting egentligen förutom...
Svar
3
· Visningar
747
Hästmänniskan Hejsan! Har ngn ngt tips om vart man kan vända sig om man "skicka" en häst med hästtransportör?? Småland-dalarna //Sofie
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Är det någon som har erfarenhet av att arbeta med hästar i antingen England eller Irland? Vore tacksam för svar. Vänliga...
Svar
6
· Visningar
1 376
Senast: Fredag
·
S
Hästmänniskan Aaaa...Jaja såhär är det. I somras när jag bode hos min tränare så fick jag lära mig köra transport, dock med automat på bilen. På... 2
Svar
26
· Visningar
2 169
Senast: Pacific
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka