Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
De är så att som några av er här på buke kanske redan vet så har jag hoppat av skolan och har nu under ett års tid jobbat på en ridskola...
Hästmänniskan
Jag har ett stort ridproblem just nu. Det består i att jag inte själv kommer till riktig lösgjordhet. Allra värst är vänster höft som på...
Hästmänniskan
där TS oftast önskar att inackorderingsstallet ska nettobetala deras hästhållning och är upprörd över ev. kommande justering av priset...
Hästmänniskan
har sökt ett tag o nu hittat ett jätte fint shettis sto som jag ska ta på foder, till att börja med över sommaren... självklart skriver...
Hästmänniskan
Vi hade förut en gammal traktor och en slåtterbalk. Men då slåtterbalken gick sönder för sista gången förra sommaren bestämde vi oss för...
Hästmänniskan
Fiins det nån här som vet hur det funkar? För några år sen red mina döttrar i ett privatstall, och ägaren ville att vi skulle sätta ett...
Hästmänniskan
hejsan jag har länge undrat vad NH står för :/ jag har lixom skansat på horsmanship men det är det inte s¨å jag undrar vad det betyder :)
Hästmänniskan
Gud, jag känner mig som en fnittrig trettonåring som smakat på barskåpet & är alldeles uppspelt! Helt över ingenting egentligen förutom...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...