Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Läste ni artikeln i Häst och Ryttare om kritiken mot equiterapeuter? Förbundet påstår att djurskyddsmyndigheten godkänt utbildningen och...
Hästmänniskan
Jag tänkte höra om ni tycker att det är okej att skriva ett kontrakt och använda sig av en uppsägningstid när det gäller en medryttare...
Hästmänniskan
Ska snickra ihop ett staket till min ridbana, stolpar och två rader plankar. Hur tät bör stolparna stå? Hade tänkt 4 meter, är det för...
Hästmänniskan
hej, jag går ut gymnasiet nu i vår och tänkte söka hippologen 2008, och därför praktisera i höst. nu har jag fått praktik på en ridskola...
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp och råd. Jag tror jag har blivit knäpp på riktigt. Jag har två egna hästar, den ena har jag haft i 10 år, den andra i...
Hästmänniskan
Jag har funderingar på att möjligtvis göra en liten volt alt.paddock. Men funderade på vilket underlag som det ska vara för att fungera...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...