Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi har köpt en liten hästgård, och har inte så jättemycket betesmarker så vi vill kunna använda så mkt bete det bara går på våran egen...
Hästmänniskan
Jag och min sambo ska bygga stall nästa vår och har nu börjat rita för fullt hur vi ska ha det. Vi har kört fast i vårat tänk och därför...
Hästmänniskan
Skulle vilja veta från er som har gjort rasthagar hur ni har preparerat marken, vad har ni för underlag, dränerinar, lutningar osv?
Vad...
Hästmänniskan
Min vän kom härom dagen och vi började diskutera hennes nya gård. Saken är den att hon vill gärna föra upp ett, ganska stort, ridhus på...
Hästmänniskan
Jag ska bygga ett stostall till mina avelsston. hade tänkt mig fem rejäla boxar samt en sadelkammare. Detta stall skall enbart va till...
Hästmänniskan
Har ett IFOR William släp som krånglar, när jag ska backa och även de försat gångerna jag bromsar så låser sig mina hjul på transporten...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...