Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Det enda hindret som inte hade frysit fast (A)
Svar
0
· Visningar
110
Senast: isa__
·
Gnägg fodd -03 e. Bellini
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Soppan
·
Gnägg En gammal ridskoleponny som jag hade manga skojiga turer med
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Soppan
·
Gnägg figge. D-ponny okänd stam
Svar
0
· Visningar
132
Senast: sona
·
D
Hästmänniskan är det någon som vet vad som hände med det.
Svar
1
· Visningar
699
Senast: EmelieR
·
M
Hästmänniskan Vi har köpt en liten hästgård, och har inte så jättemycket betesmarker så vi vill kunna använda så mkt bete det bara går på våran egen... 2
Svar
29
· Visningar
2 832
Hästmänniskan Hur fungerar det med momsregestrering? Vi har köpt en gård som är taxerad som jordbruksfastighet. Vi tänkte nu köpa lite stolp så vi...
Svar
19
· Visningar
2 891
Senast: bonde
·
J
Hästmänniskan Hej, Har skickat frågan förut men fick inget svar... Nu börjar det brinna i knutarna... Mitt stallbygge -jag fick med spånskivor som...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Jag och min sambo ska bygga stall nästa vår och har nu börjat rita för fullt hur vi ska ha det. Vi har kört fast i vårat tänk och därför...
Svar
11
· Visningar
2 078
Senast: misscocacola
·
Z
Hästmänniskan Håller på att mäta ut vart på gården jag skulle kunna göra min tilltänkta paddock...har dock lite problem med att få till storleken...
Svar
19
· Visningar
4 930
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Låt säga att jag bygger en terrängbana på privat mark..:idea: men hur går man till väga om man vill starta nån form av förening...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Dingelass
·
O
Hästmänniskan Skulle vilja veta från er som har gjort rasthagar hur ni har preparerat marken, vad har ni för underlag, dränerinar, lutningar osv? Vad...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Oggie
·
Hästmänniskan Ja nu önskar jag att denna tråd inte ska räknas som smygannons, detta är EJ min intention. Men jag undrar hur man bäst annonserar...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Malinigbg
·
I
Hästmänniskan Hej alla bukemänniskor! Jag har lite funderingar kring att starta ett eget stall. Inte just nu, men inom ett par år. Jag måste hitta...
Svar
19
· Visningar
2 215
Senast: Vica
·
Gnägg Jumanji, född 2006, e: Premier, u: Jubilanta. Foto: Anette Mattsson.
Svar
0
· Visningar
114
Senast: carinaso
·
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet från Svensk Terapeut Utbildning i Kvänum?? :banana:
Svar
1
· Visningar
1 275
Senast: Hrannar
·
Hästmänniskan Min vän kom härom dagen och vi började diskutera hennes nya gård. Saken är den att hon vill gärna föra upp ett, ganska stort, ridhus på... 2
Svar
37
· Visningar
5 089
Senast: Vica
·
Hästmänniskan Jag ska bygga ett stostall till mina avelsston. hade tänkt mig fem rejäla boxar samt en sadelkammare. Detta stall skall enbart va till...
Svar
4
· Visningar
1 751
Senast: Yrja
·
A
Hästmänniskan Har ett IFOR William släp som krånglar, när jag ska backa och även de försat gångerna jag bromsar så låser sig mina hjul på transporten...
Svar
9
· Visningar
18 291
Senast: Immer
·
J
Hästmänniskan Hej, Ska nu anlägga staket runt hagen. Det finns några st (3 lr 4) el & telefonstolpar i hagen. Jag hörde från en bonde att dessa...
Svar
2
· Visningar
1 783
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka