Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Spinoff på tråden om hästar som gick ute för länge. Det finns bestämmelser vad gäller hästar som går ute. Men finns det också...
Svar
5
· Visningar
1 820
Senast: Paradis
·
S
Hästmänniskan Hur mycket går det åt per kvm måntro? Vi har inte så stort utrymme som skall gjutas, så vi hoppas kunna klara oss på ett stort antal...
Svar
7
· Visningar
14 172
Senast: Milou
·
Hästmänniskan Ni som har inackorderade.Hur gör ni med hästar som har sönder stall inredning?Imitt kontrakt så står det att via avflyttning skall boxen... 2
Svar
21
· Visningar
3 451
Senast: charmant
·
Hästmänniskan När jag tittar på annonser om hästsläp så står det oftast tex; "60 000kr inkl ev moms" Vad menas med "ev moms"? Är det så att om...
Svar
7
· Visningar
3 754
Senast: Lambi
·
J
Hästmänniskan Som jag förstår det ägs vårt stall av kommunen och tydligen var det tidigare någon gammal gubbe som ansvarade för det. När han sen...
Svar
9
· Visningar
1 250
Senast: Luff
·
L
Hästmänniskan Jag & min syster försöker övertala min styvfar att bygga en till box=) och då får vi 3 boxar, han envisas med att om man har tre boxar...
Svar
13
· Visningar
2 346
Senast: Got2Be
·
A
Hästmänniskan Skulle vilja börja med nån enklare träning att komplettera ridningen med, som också gärna ska ge mig möjligheten att bli en bättre...
Svar
9
· Visningar
1 495
Senast: trip
·
Hästmänniskan Hej! Måste bara skriva av mig. Blev så arg idag när jag var ute och gick. Det finns så många som klagar på ponnybarnen för att de är så... 2
Svar
33
· Visningar
2 800
Senast: nexxa
·
Gnägg Den här bilden är ca 1 år gammal, så det kommer att bli en stor kille.
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Behöver lite konkreta råd angående min hästhage som ska upp i veckan. Det är 180 cm *8 trästolpar som jag ska ha elrep till. Jag hade...
Svar
14
· Visningar
3 223
Senast: Fierezza
·
Hästmänniskan Min foderhäst fick kolik för ett tag sedan och veterinären var tvungen att komma ut natten mot en lördag, blev rätt dyrt. Jag och...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: Bee
·
Hästmänniskan stallet har 10 boxar. vad behöver jag för tillstånd?? om jag nu har kvar dessa redan befintliga boxar.. ev funderar jag på att ta...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: _paniiik_
·
H
Hästmänniskan Mamma vill ha foderhäst, pappa vill ha egen. Dom är skilda men dom ska dela på kostnaderna. Pappa vill ha egen för att det inte ska bli...
Svar
10
· Visningar
1 125
Svar
0
· Visningar
140
Senast: sona
·
Gnägg E: Simberg Senator (welsh)
Svar
0
· Visningar
274
·
Svar
0
· Visningar
101
·
Gnägg Dunderklumpen hoppar
Svar
0
· Visningar
139
·
Gnägg "Pirran" var lite het hehe
Svar
0
· Visningar
119
Senast: isa__
·
Gnägg Hon ville inte vara med på bild riktigt, men vi fick en bild då hon tog still ;)
Svar
0
· Visningar
101
·
Gnägg Det enda hindret som inte hade frysit fast (A)
Svar
0
· Visningar
110
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser