Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Har i alla år gått och betalt för att någon ska sköta papperna åt mig gällande ansökan om EU-bidrag. I år tänkte jag att nu får jag...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: Immer
·
L
Hästmänniskan Tänkte höra med er på senior om det är någon här som är utbildad ridinstruktör och som nu arbetar med det? Jag funderar nämligen själv...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: lotta_k87
·
Hästmänniskan Har efter en tids användning av glucosamin (till människor)kännt att min "gamla" kropp mår bättre. Nu till min fråga... En av...
Svar
3
· Visningar
13 440
Senast: Sazalamel
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: LillaM
·
Gnägg New Forest hingst F.1983 santi-Smedhults Starlight Son-Burton Starlight Donna VI-Smedhults Desireé-Burton Lady En underbar hingst i...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Albertina
·
D
Hästmänniskan Gått ner 18 kilo sedan mitten av juni, ca 10 kilo kvar till mitt mål.:banana: :cool: Recept för viktnedgång. Rykta minst 12 hästar per... 2
Svar
31
· Visningar
3 370
Senast: DancingFox
·
N
Hästmänniskan Jag är SÅ trött på att få sneda blickar och skitprat bakom ryggen för att jag inte anlitar världskända tränare som har vunnit si och så...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: sun_beam
·
H
Hästmänniskan Jag har ett litet, eller kanske inte så litet problem. Måste alltid ha min högra stigbygel 1 hål kortare vilket gör att ja sitter mer åt...
Svar
18
· Visningar
1 905
D
Hästmänniskan Jag har gjort det stora dumma misstaget att jag har köpt en häst (ett 12-årigt varmblod) som jag trodde var snäll. Ägaren sade att det...
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: Pi Pi
·
Hästmänniskan Jag stängslade igår och kom att fundera på varfrö vissa isolatorer är bra men ändå så dumt gjorda. Ex. den jag använde, , visst är...
Svar
9
· Visningar
2 426
Senast: jezzibell
·
E
Hästmänniskan Hej! ny här... visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden men... det blev här. jag behöver hjälp med en sak. jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: eerie
·
L
Hästmänniskan kom överens med sambon att vi ändå skulle genomföra hästköpet när jag blev gravid. han skulle hjälpa till och det har han också gjort... 2
Svar
35
· Visningar
2 681
Senast: lkn02001
·
Hästmänniskan Ska köpa nya hagstolpar som jag INTE vill ska vara träfärgade då de snabbt ser gamla och trista ut. Jag vill ej heller lägga ut en...
Svar
14
· Visningar
3 389
Senast: Rebecka83
·
Hästmänniskan Nu när jag äääntligen har fått flytta hem till min barndomsgård och ska få ha hästarna hemma så måste jag ju givetvis sätta upp nya...
Svar
3
· Visningar
1 755
Senast: Berin
·
A
Hästmänniskan Nu har det hänt igen, att någon eller några är dumma mot hästar:mad: Vad är det för ungdomar i dagens samhälle?!?!?!?!? Man blir...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Mia_R
·
Svar
0
· Visningar
100
Gnägg Min älskade häst i haväng, ett riktigt matvrak ;)
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Ponyta
·
C
Hästmänniskan Hejsan :) Jag har två frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på; 1, När man är och provrider, vilka frågor tycker ni är...
Svar
6
· Visningar
2 083
Senast: martah
·
Hästmänniskan Följande kan man läsa i Helsingborgs dagblad http://hd.se/helsingborg/2007/03/20/gallertvist-om-en-centimeter/ "En centimeter har...
Svar
9
· Visningar
1 109
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka