Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Tänkte höra med er på senior om det är någon här som är utbildad ridinstruktör och som nu arbetar med det?
Jag funderar nämligen själv...
Hästmänniskan
Gått ner 18 kilo sedan mitten av juni, ca 10 kilo kvar till mitt mål.:banana: :cool:
Recept för viktnedgång. Rykta minst 12 hästar per...
Hästmänniskan
Jag är SÅ trött på att få sneda blickar och skitprat bakom ryggen för att jag inte anlitar världskända tränare som har vunnit si och så...
Hästmänniskan
Jag har ett litet, eller kanske inte så litet problem. Måste alltid ha min högra stigbygel 1 hål kortare vilket gör att ja sitter mer åt...
Hästmänniskan
Jag har gjort det stora dumma misstaget att jag har köpt en häst (ett 12-årigt varmblod) som jag trodde var snäll. Ägaren sade att det...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...