Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har precis fått klart mina boxar som jag målat med Roslagsmahogny (tjärna, balsamterpentin o linolja) och nu är det väggarnas tur. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 730
F
Hästmänniskan Jag väljer att ha ett hemligt nick för denna fråga då jag inte vill göra någon orolig eller göra att någon känner sig utpekad. Jag...
Svar
17
· Visningar
2 348
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Då det inte verkar som våran hyresvärd kommer få tummen ur...och sätta upp fönstergaller i vårat stall har jag beslutat att försöka fixa... 2
Svar
20
· Visningar
3 651
Senast: rocki
·
Gnägg Gosar med Ryan, observera hans jattemustasch :)
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Soppan
·
Gnägg Nael, född 2006, e: Premier, u: Narzeczona. Foto: Anette Mattsson.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: carinaso
·
Gnägg Halvblodssto e.Ceylon. Finns tyvarr inte langre :(
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Soppan
·
Gnägg Oftast underbart. Ibland lite mindre underbart.
Svar
0
· Visningar
105
Senast: evis
·
Gnägg Flingan i hagen en underbar vinterdag
Svar
0
· Visningar
113
·
Svar
0
· Visningar
114
·
Gnägg Lejonhjärta står i motvind och njuter?
Svar
0
· Visningar
123
·
Gnägg Jubilanta med Jumanji (e: Premier). Foto: Anette Mattsson.
Svar
0
· Visningar
120
·
Gnägg Nielegro (född 2006, Alegro - Nieszpora) och Nieblina (född 2004, CE Magnum - Nieszpora). Foto: Anette Mattsson.
Svar
0
· Visningar
100
·
Gnägg Min plan var inte sån här men jag är ingen fena på att fota och tycker det blev rätt ok ändå :)
Svar
0
· Visningar
170
·
Hästmänniskan För några månader sedan momsregistrerade jag mig, då jag har planer på att hyra ut en box (och eventuellt bete till ett par hästar) i... 2
Svar
29
· Visningar
2 880
Senast: vdb
·
J
Hästmänniskan Hej, Här hade vi då hittat den perfekta marken om 3 ha, o skulle bygga nytt hus & stall. Jordbruksfastighet långt ut på landet... 2
Svar
34
· Visningar
5 332
Senast: jezzibell
·
C
Hästmänniskan det är konstigt att alla tror man är så jävla rik, för ett tag sedan skulle jag köpa en hästtransport som jag gav handpenning på tills...
Svar
14
· Visningar
1 706
Senast: chrysler
·
J
Hästmänniskan :idea: Hej.. ja undrar va de innebär att ha en häst på foder.. ? vilka kostnader får man ta hand om osv ? är det att ha hästen som sin...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: sun_beam
·
S
Hästmänniskan vet inte om jag lägger tråden rätt, hoppas det :crazy: så här är det, min svärmor o hennes familj ska flytta till en gård, de har...
Svar
5
· Visningar
861
Hästmänniskan Detta är ingen annons, utan jag vill bara ha lite hjälp och synpunkter på hur jag ska göra. Jag har 2 stalldelar, varvar den ena lite...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Djurjouren
·
N
Hästmänniskan Funderar på att bygga ett vindskydd/ligghall i hagen till hösten. Hästarna går nu på lösdrift då de har tillgång till stallet men skulle...
Svar
16
· Visningar
4 128
Senast: mul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka