Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Är det någon som gjort det som har fått positiv respons? Vart gör man det hemsidor? tidningar? Tänkte att man kanske skulle göra ett...
Svar
1
· Visningar
794
M
Hästmänniskan Herregud säger jag. Hittade bilder i kameran som jag inte laddat in, och fick en chock när jag såg den här bilden, tycker jag ser ut som... 2
Svar
35
· Visningar
3 746
Senast: Moonstrike
·
Hästmänniskan Vill ge min mamma en weekend på en western ranch. Gärna med andra aktiviteter om vi inte får upp alla i sadeln och naturligtvis med...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: DressyrMupp
·
Hästmänniskan Och jag vet inte alls hur det går till :eek: Ok, vetbesiktning med böjprov o sådant men ja, mer då? Hästen vi ska köpa har vi haft...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Veronika
·
Hästmänniskan Är så här att mina föräldrar har börjat leta gård nu på sena dagar och ska åka och titta på en nu i morgon. Både hus och stall låter...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Tabitha
·
H
Hästmänniskan Hur går man tillväga för att driva det vidare?
Svar
1
· Visningar
782
V
Hästmänniskan Hej! Vi har funderingar kring att köpa en till häst så jag läser annonser på nätet för fullt. Man slås ju av att det är några...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: sona
·
Hästmänniskan Har frågat tidigare, men nu har jag tagit reda på lite mer Genom vårt tomt går en väg ned till hus längre ned. Vägen är vår, och det... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 535
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Är jag ensam om att söka och ringa till alla tidigare ägare till mina hästar.(Dom som man kan hitta då för alla hittar man inte) Ringde... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 761
Senast: Neinor
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Waco
·
Hästmänniskan För 2 år sen drog jag ner all taggtråd i "min" beteshage och satte upp elstängsel. Hagen är över 13 tunnland stor och jag har förstått... 2
Svar
26
· Visningar
5 185
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Ni som byggt stall där ni behövt förprövning... Hur lång tid har det tagit innan ni fått godkännande? jag har fått en bekräftelse från...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: Golden Sam
·
Hästmänniskan Jag har funderat ett tag på att börja i badminton med mina kompisar men har börjat fundera på hur det kommer att gå med liksidigheten i...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: Jardina
·
Hästmänniskan Nu har jag bokat uppskrivningstid, men jag har inget häfte/bok med vad som gäller för just BE-delen. Måste jag gå via en körskola för...
Svar
10
· Visningar
8 164
Senast: EmelieR
·
F
Hästmänniskan Jo, jag läste en av Pat Parellis 7 games, och där stod det att jag skulle utsätta hästen för situationer där han blev rädd, fast få han...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: fancyfree
·
M
Hästmänniskan har satt ut min häst på en viss hästsäljsida...har fått 2 svar från några engelsk talande personer. de enda dom skriver är att dom vill...
Svar
18
· Visningar
1 420
Senast: nyponros
·
P
Hästmänniskan Jag menar typ b-c ponnys? om man är vuxen men inte så jätte lång. Nu pratar jag alltså om stora staka ponnys som har kraftiga små ben... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 164
Senast: GallantSpecial
·
P
Hästmänniskan och jag vill ta tillbaks honom. Kan jag det? Vi har ett vanligt fodervärdsavtal, sånt man kan köpa i hästbutiken. Nu är det så att han...
Svar
15
· Visningar
1 365
Senast: Sevlan
·
Gnägg Trav pa banan med min pojk i augusti 2006
Svar
0
· Visningar
150
Senast: m85
·
Hästmänniskan Nu är jag grymt nyfiken :) Vilken träningsform tycker du är absolut roligast och varför? Vilken träningsform är absolut tråkigast... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 550
Senast: Ludique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka