Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Herregud säger jag. Hittade bilder i kameran som jag inte laddat in, och fick en chock när jag såg den här bilden, tycker jag ser ut som...
Hästmänniskan
Är jag ensam om att söka och ringa till alla tidigare ägare till mina hästar.(Dom som man kan hitta då för alla hittar man inte) Ringde...
Hästmänniskan
För 2 år sen drog jag ner all taggtråd i "min" beteshage och satte upp elstängsel. Hagen är över 13 tunnland stor och jag har förstått...
Hästmänniskan
Ni som byggt stall där ni behövt förprövning...
Hur lång tid har det tagit innan ni fått godkännande?
jag har fått en bekräftelse från...
Hästmänniskan
Jag har funderat ett tag på att börja i badminton med mina kompisar men har börjat fundera på hur det kommer att gå med liksidigheten i...
Hästmänniskan
Jo, jag läste en av Pat Parellis 7 games, och där stod det att jag skulle utsätta hästen för situationer där han blev rädd, fast få han...
Hästmänniskan
har satt ut min häst på en viss hästsäljsida...har fått 2 svar från några engelsk talande personer. de enda dom skriver är att dom vill...
Hästmänniskan
och jag vill ta tillbaks honom. Kan jag det?
Vi har ett vanligt fodervärdsavtal, sånt man kan köpa i hästbutiken. Nu är det så att han...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...