Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
om jag tar över förra ägarens försäkring är det ändå bra att göra en besiktning? måsta man det eller gäller försäkringen som vanligt ändå?
Hästmänniskan
Min kompis har haft sin unghäst på lösdrift en bit hemifrån, förra veckan bestämde dom att ta hem honom vis månadskiftet. Hyresvären har...
Hästmänniskan
Har ett rätt jobbigt problem här, jag får nämligen stora blåmärken av sadeln då jag rider. (jag har alltid haft lätt att få blåmärken)...
Hästmänniskan
Vad tycker ni är rätt?
Om jag har en månads uppsägningstid och flyttar innan det gått en månad. Ska jag då betala FULL hyra eller bara...
Hästmänniskan
Hello!
Jag tänkte höra med er hur ni sköter era ligghallar, vad ni har för underlag mm. Hur ofta tömmer ni den helt och fyller på nytt...