Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Okej - handlar inte om hästar, men har diskuterats här innan; Nu har förnuftet segrat :bump: Kossorna får vara kvar och de får lov... 2
Svar
20
· Visningar
2 328
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Här är tråden där vi visar upp våra foderkammare och hjälper varandra med kritik och tips kring inredning och utformningen av detta... 2
Svar
28
· Visningar
6 385
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan om jag tar över förra ägarens försäkring är det ändå bra att göra en besiktning? måsta man det eller gäller försäkringen som vanligt ändå?
Svar
2
· Visningar
877
Senast: tezzie82
·
Hästmänniskan Vi har till föreningen köpt in en 152 cm hög häst, när papperen kom idag är hästen en ponny:eek: Hur kan det komma sig att hon är...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: mimmipigg
·
Hästmänniskan Min kompis har haft sin unghäst på lösdrift en bit hemifrån, förra veckan bestämde dom att ta hem honom vis månadskiftet. Hyresvären har...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: Sammet
·
Gnägg mitt Palominosto Märta..när vi tränar vid havet !
Svar
0
· Visningar
126
Senast: ducell
·
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Suzi
·
Gnägg min knabbis valack !
Svar
0
· Visningar
149
·
Gnägg Gerda är ett russto f: 2003 e: Fridhems Jonatan u: De Lizzy - Dardel.
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Sofiplopp
·
Gnägg Hjördis är f: 2002 e: Jupard u: Welinda - Jesper. Hon blev diplomsto -05 (med 41p) och är dessutom en bra körponny.
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Sofiplopp
·
Gnägg Första häst kärleken, Makaba. Här med fölet Wildhy. 1994
Svar
0
· Visningar
121
Gnägg ardenner galopp tävling på Jägersro. 6 stycken ardennerhingstar gick löp !
Svar
0
· Visningar
164
·
Gnägg mitt palominosto på framridning inför ett galopplöp.
Svar
0
· Visningar
163
·
K
Hästmänniskan Har ett rätt jobbigt problem här, jag får nämligen stora blåmärken av sadeln då jag rider. (jag har alltid haft lätt att få blåmärken)...
Svar
16
· Visningar
4 182
Senast: Dexdemonia
·
P
Hästmänniskan Vad tycker ni är rätt? Om jag har en månads uppsägningstid och flyttar innan det gått en månad. Ska jag då betala FULL hyra eller bara... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 851
Senast: Uppsnarjd
·
H
Hästmänniskan Hej! Undrar om ni som står uppstallade eller har egen verksamhet har några speciella regler gällande hundar, ex om ni har hundförbud... 2
Svar
36
· Visningar
3 334
Gnägg Min medryttar-pålle Agaton (:
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Agaton_Sax
·
Hästmänniskan Hur gör ni får att få ut till folk att ni har träningstävling? Klubben är en liten klubb utan något eget ställe att hålla till på.
Svar
6
· Visningar
750
Senast: Solvira
·
Hästmänniskan Hello! Jag tänkte höra med er hur ni sköter era ligghallar, vad ni har för underlag mm. Hur ofta tömmer ni den helt och fyller på nytt...
Svar
16
· Visningar
2 050
Senast: Skatan
·
L
Hästmänniskan Jag som överskriten lyder så jag jag tappat bort mitt pass, vad ska jag göra? Kan man få tag i ett nytt? Shit vad klantigt av mej!
Svar
3
· Visningar
1 934
Senast: Galapago
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka