Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
124
Gnägg Sawanna provar mitt första försök att sy om ett träns.
Svar
0
· Visningar
102
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Nu fick jag hem min pållas pass i posten, det står Umeå RF som ägare och det står i hennes "ridskolenamn" Zamba, jag har ju "döpt...
Svar
5
· Visningar
1 631
Senast: mumlan81
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag håller på ett projektarbete om svart jobben inom hästbranschen...jag har kört helt fast och behöver lite hjälp, så om ni har...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: anders64
·
Hästmänniskan Jag ska sälja hästen min och jag undrar om det är någon som vet om nån sida på nätet där man kan ladda ner köpekontrakt????
Svar
1
· Visningar
903
Senast: åke
·
Hästmänniskan Till våren när det är mjukt i backen igen, blir det att byta ut det staket jag har till hästarna idag mot något annat (tror jag i alla...
Svar
6
· Visningar
4 010
Senast: Huntress
·
M
Hästmänniskan jag har lite problem med min ena arm, ja orkar inte ställa hästen i sidan, det går ungefär 1 dm. men sen är det som att jag inte orkar...
Svar
5
· Visningar
1 562
Senast: Horsen
·
Hästmänniskan När är det egentligen man behöver hästens pass? 2
Svar
35
· Visningar
2 636
Senast: linafina
·
Hästmänniskan Jag har letat på shettisförbundets hemsida, men inte hittat någon information om detta: Vad kostar ett pass till en registrerad, vuxen...
Svar
7
· Visningar
1 704
Senast: arabia
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: misan1984
·
Gnägg Sawanna provar mitt omsydda träns.
Svar
0
· Visningar
182
Senast: bigganl
·
P
Hästmänniskan FÖRSÄKRING ! Finns det någon av er alla här ute i kylan som har en blekaste aning om vad en försäkring på en d ponny som man ska tävla...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan Har just nu skickat in ansökan om F-skatt och undrar nu lite kring mina hästar. Jag har startat ett avelsföretag mm. och skall nu föra...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: sjoberga
·
S
Hästmänniskan Vad menas med det? Är det som jag tror att du betalar in skatt på vinst FÖRST när vinsten är gjord (ex. vid försäljning av häst)...
Svar
4
· Visningar
1 250
Senast: sydney
·
Hästmänniskan Hej vems skyldighet är det att se till att staketet är helt elen funkar och stolpen är av bra kvalitet när man hyr? tycker att det borde...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: raggarn
·
C
Hästmänniskan Hej! Är i full färd med att bygga om ladugård till stall men utrymmet är begränsat och prioriteringar måste göras... Ska få plats med... 2
Svar
32
· Visningar
4 950
Senast: ang
·
Hästmänniskan Var köper man ett element som är godkänt att användas i djurstallar (IP54 eller högre)? Immer
Svar
11
· Visningar
6 239
Senast: ang
·
Hästmänniskan Någon som vet om man kan få bidrag till att bygga ridhus? Vart skall man vända sig för att fråga/ansöka?
Svar
3
· Visningar
2 016
Senast: TomasN
·
Gnägg Jag & Moddan i somras
Svar
0
· Visningar
147
Gnägg min dräcktiga pålla i 7 e månaden