Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Till våren när det är mjukt i backen igen, blir det att byta ut det staket jag har till hästarna idag mot något annat (tror jag i alla...
Hästmänniskan
jag har lite problem med min ena arm, ja orkar inte ställa hästen i sidan, det går ungefär 1 dm. men sen är det som att jag inte orkar...
Hästmänniskan
Jag har letat på shettisförbundets hemsida, men inte hittat någon information om detta: Vad kostar ett pass till en registrerad, vuxen...
Hästmänniskan
FÖRSÄKRING ! Finns det någon av er alla här ute i kylan som har en blekaste aning om vad en försäkring på en d ponny som man ska tävla...
Hästmänniskan
Har just nu skickat in ansökan om F-skatt och undrar nu lite kring mina hästar. Jag har startat ett avelsföretag mm. och skall nu föra...
Hästmänniskan
Hej vems skyldighet är det att se till att staketet är helt elen funkar och stolpen är av bra kvalitet när man hyr? tycker att det borde...