Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Jag ska kanske få en islandshäst på foder eftersom ägaren inte kan ha kvar hästen längre. På ena sidan vägen (en grusväg där man bara... 2
Svar
22
· Visningar
2 069
Senast: skuggi
·
P
Hästmänniskan Vad tycker ni som har öppen boxvägg i front? Funkar det eller är det jobbigt med hästar som "är i vägen" när dom sticker ut huvudet... 2
Svar
27
· Visningar
6 034
Senast: bigganl
·
K
Hästmänniskan Några bra tips på hur ja fixar de... Jobbar från 06.30 - 15.30 och måste ha bilen dit :( då de e typ två mil enkel resa... sen går ja...
Svar
8
· Visningar
1 185
Senast: Kharachi
·
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Darina
·
Hästmänniskan Men den är fortfarande blå? Inte lika mycket men ändå. Har typ som ett överben på foten haha Ont gör det med men bara om jag slår i... 2
Svar
23
· Visningar
5 810
Senast: FreakAma
·
Hästmänniskan Vad har jag för laglig rätt att få pengarna åter vid ett köp av sadel som visade sig ha knäckt bom, och hur går jag tillväga? Här är...
Svar
18
· Visningar
3 036
Senast: caballus
·
N
Hästmänniskan Vad innebär det exakt? Anledningen att jag frågar är att jag arrangerar en kursdag fyra ggr/år med samma tränare. Nu har det varit så...
Svar
17
· Visningar
4 979
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Någon här som går eller har gått den? Ska söka i vår men det vore trevligt med lite mer info runt det hela (har t o m mailat frågor...
Svar
13
· Visningar
1 686
Gnägg På upptäcksfärd i Ridhuset
Svar
0
· Visningar
161
Senast: BONA
·
Gnägg På väg till Ridhuset
Svar
0
· Visningar
145
·
Gnägg På väg tillbaka efter dagens fyspass...
Svar
0
· Visningar
184
·
Hästmänniskan har min ponny ute på foder och nu är det dags för slutmätning samt skaffa ponnylicens. vi har ju inte skrivit nåt om detta i kontraktet...
Svar
13
· Visningar
1 405
Senast: diartistakasha
·
M
Hästmänniskan http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,775706,00.html läste detta nyss...brr otäckt använder ni alltid hjälm? borde inte... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 380
Senast: Thrill
·
D
Hästmänniskan Hur får ni bort dem?:confused: Visst vissa kanske säger sluta rida på ett tag, men om ni inte kan det utan måste rida ett visst antal...
Svar
7
· Visningar
4 775
Senast: Kristofer
·
S
Hästmänniskan Jag läste i senaste ridsport om hur hästen påverkar relationen med pojkvän/sambo/man. Jag undrar hur ni löser detta? Jag tycker att... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 985
Senast: Kristofer
·
T
Hästmänniskan Hejsan! Tänkte höra om ngn har nåt bra tips för att gå upp i vikt och bygga muskler? Har gått ned kraftigt i vikt under en period nu...
Svar
17
· Visningar
2 135
Senast: idow
·
K
Hästmänniskan Nu undrar jag en sak, det är så att jag håller på att sälja en av mina hästar, har en trevlig tjej som har vart o provridit och sagt att...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: Miaa
·
K
Hästmänniskan Hej alla... Undrar vad ni har för försäkring på era unghästar? 05:or och 06:or? Vilket bolag å sånt... Vad betalar ni per år? Har... 2
Svar
26
· Visningar
3 018
Senast: Carina&Ludde
·
Gnägg Min gulsvarta morgan Goldget Kitty leker i hagen.
Svar
0
· Visningar
140
Svar
0
· Visningar
124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat