Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Denna fråga har jag fått så många gånger nu att jag faktiskt genuint och ärligt undrar: Har du/ni alltid strömmen på i ert... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 658
Senast: hofi
·
Hästmänniskan Av häst alltså. Sitter och klurar på vilka papper man måste ha och fylla i? Kollat runt på jordbruksverket och tullverkets hemsidor och...
Svar
8
· Visningar
1 848
Senast: Nyx
·
S
Hästmänniskan Hej. Jag har fått så ont i ryggen på sista tiden. Någon som vet vad det kan bero på och vad jag ska göra åt dt? Får ont i övredelen...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: strawberry_sweet
·
Hästmänniskan Jag har möjlighet att få lite mark som ligger vid en sjö. Det är ca 2 1/2 hektar. Det har förut gått både får, kor & hästar där i...
Svar
4
· Visningar
1 464
Senast: jolly_jumper
·
P
Hästmänniskan Vad föredrar ni ? Jag ska bygga stall och kan inte bestämma om vi ska ha slag el skjutdörr? Positiv och negativa saker om detta?:bow: 2
Svar
24
· Visningar
3 536
Senast: PrinceFair
·
Hästmänniskan Vi har köpt en gård med servitut på väg genom gården. Används som promenad och ridväg. Ser mest ut som en genomvuxen gammal traktorväg... 2
Svar
23
· Visningar
5 298
Senast: Hilona2003
·
E
Hästmänniskan Vad innefattar begreppet? Foder, mockning, daglig visitering anser jag. Jag funderar på om sjukvårdsartiklar, resor att hämta... 2
Svar
25
· Visningar
2 177
Senast: Pi Pi
·
B
Hästmänniskan Hej Vad gör vi med reg.papper, pass nu när vår ponny är borta?:cry:
Svar
10
· Visningar
1 406
Senast: tezzie82
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: roadkilled
·
Gnägg Den finaste hästen som fanns...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Ewelina
·
Svar
0
· Visningar
113
Senast: sture
·
Gnägg Hon är ju bara för sööt!
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Raider_
·
Hästmänniskan Jag har gott om plats och nästan 'obegränsat' med utrymme för att bygga sadelkammare, dock är jag velig på hur stor den ska vara. Jag...
Svar
12
· Visningar
3 630
Senast: Nitra
·
Hästmänniskan Dax för nytt staket runt hagen, men vilken sorts tråd ska jag välja, beslutsångest... Hela hagen kommer att ha trästolpar 2 m långa... 2
Svar
33
· Visningar
2 517
Senast: Miaa
·
Hästmänniskan Hur många hästar får man ha innan man måste ha tillstånd? Hur svårt är det att få tillstånd, och hur gör man? kostnad?:)
Svar
18
· Visningar
4 732
Senast: elle12
·
D
Hästmänniskan Vad gör man om man har en grupp på kurs med hysteriska ungar? Hur får man dem lugn på ett bra sätt? Hur väcker man deras lust att...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: Nicke
·
R
Hästmänniskan Min häst sparkar i väggarna och vi funderar på att sätta upp gummi på väggarna. Någon som har erfarenhet av det? Var köper man det?
Svar
9
· Visningar
5 472
Senast: bigganl
·
D
Hästmänniskan jag köpte en begagnad hästtransport för en månad sedan, som besiktigades den 13/12-2006, förra måndagen när jag körde med den så gick... 2
Svar
21
· Visningar
5 726
Senast: hillevie
·
W
Hästmänniskan Hejsan :D Vi ska bygga stall från grunden och jag har ganska många frågor angåande det här och vill veta så mycket som möjligt så...
Svar
11
· Visningar
16 938
Senast: Fierezza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka