Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg lilla kråkis är trött och njuter i vintersolen :)
Svar
0
· Visningar
103
Senast: mataii
·
Gnägg hon blev sur på kameran
Svar
0
· Visningar
159
Senast: raggarn
·
Gnägg kråkan har somnat
Svar
0
· Visningar
168
Senast: mataii
·
F
Hästmänniskan Hej! Snart kommer jag att börja betala stallhyra och jag är fundersam till hur mycket som är rimligt att det kan kosta. Läget är så... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 172
Senast: MissInterpreted
·
Hästmänniskan Vad kan det kosta att dränera en hage säg ca 1200 kvm ?
Svar
1
· Visningar
998
Senast: 2007
·
2
Hästmänniskan någon som vet vad måtten på en hoppbank ska vara Glad föe svar:confused:
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Emsan
·
G
Hästmänniskan Någon som vet vad jag ska göra för att bli frisk? Kände för en vecka sen när jag skulle vända mig i sängen att det gjorde jätte ont i...
Svar
6
· Visningar
11 078
Senast: Spirit
·
L
Hästmänniskan Hej. Vet inte hur ja ska förklara de hela, men ibland känns de verkligen som ja bara inte kan rida. Sitsen är helt värdelöst (enbart...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: HorsePower_95
·
F
Hästmänniskan Hej jag undrar lite vilken temperatur ni har i era isolerade stall? Själv har jag ett isolerat bruksbalkenstall för fyra hästar men... 2
Svar
24
· Visningar
2 185
Senast: Centaur
·
J
Hästmänniskan Nu vill jag ha era erfarenheter av inspektioner från djurskyddsinspektörer gällande hästtransporterna, ej hästar eller stall... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 397
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan Hjälp mig nu. Jag har några frågeställningar pga av att vi tog bort våra hästar. Fakta 7 ha bete, inga egna djur och har EU bidrag...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: Luff
·
B
Hästmänniskan Finns det regler som styr hur leriga hagarna egentligen får lov att vara för att ha hästarna i dem? Läste i ngn tråd om jordbruksverkets... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 768
Senast: benjamin
·
L
Hästmänniskan http://www.kkuriren.se/kkuriren/standard_artikel.php?id=66192&avdelning_1=101&avdelning_2=101 vi får hålla tummarna för honom :banana:
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Vad skulle hända om man skulle sätta el på ett järnstaket? (Bara tillfälligt.) Skulle det bli kortslutning i agregatet? Har en... 2
Svar
26
· Visningar
2 288
K
Hästmänniskan Är det någon mer än jag som ibland får ont i fingrarna av ridning? Jag syftar då inte på uteritter, utan på att sitta och jobba... 2
Svar
20
· Visningar
4 232
Senast: zassoo
·
V
Hästmänniskan Hittade inget passande forum så jag valde "senior" eftersom jag numera kallas det, Haha!:P Ridskolan går rent åt hel*e*e :S Allt...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: vanilj87
·
E
Hästmänniskan Eftersom många av trådaran här handlar om problem med vad som gäller vid uppstallning så kan jag tipsa om ett gratis kontrakt, bara att...
Svar
2
· Visningar
1 519
Senast: Rebecka83
·
Hästmänniskan Hur har ni gjort när ni lämnat iväg er häst på foder? Vem betalar vad? Som försäkring, hovslageri, veterinär, vaccination, foder osv?
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: Valkyriaa
·
Hästmänniskan I need help! Nu har jag haft företaget ett år och har inget namn på det! Jag får bara inte till det. Har ni lust att hjälpa mig...
Svar
8
· Visningar
1 432
Senast: Cyllene
·
Hästmänniskan Brukar ni låta vet.besiktiga föl vid försäljning/köp?
Svar
10
· Visningar
1 712
Senast: Havregryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka