Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har efter många års värk i mer eller mindre hel kroppen äntligen fått rätt hjälp.jag hamnade tillslut hos en feldenkrais(eller hur...
Svar
10
· Visningar
3 618
Senast: charmant
·
Svar
12
· Visningar
13 151
Senast: Equiform
·
E
Hästmänniskan Behöver ha lite råd av er buke folk. :) de är såhär att jag gick i konståkningförut och ja jag rammlade många gånger och slog i... 2
Svar
31
· Visningar
2 523
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Vi har varit iväg och tränat med kusen i dag på em. Utav någon anledning så fick pållan för sig att vägra gå in i transporten. Var...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: lizzie
·
T
Hästmänniskan Med risk för att detta hamnat helt galet..:smirk: Jag har länge funderat på hur företag sponsrar ryttare ( på Nationell eller högre...
Svar
11
· Visningar
2 930
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan De förra tråden försvann så jag skriver en ny. Om en häst har haft fång är man då som säljare skyldig att sänka priset på den...
Svar
13
· Visningar
1 238
Senast: __Stilett__
·
Gnägg Ja, jag vet, han ser tok svankryggig ut :D men han har bra styltor ;) så bilden e lite missvisande :)
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Nupilot
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Cowgirls
·
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Cowgirls
·
Hästmänniskan Jag har precis i mitt nybyggda stall fått en fläkt installerad. Trodde att snickaren skulle montera trumman som i de flesta stall jag...
Svar
3
· Visningar
3 111
Senast: Annakarenina
·
Hästmänniskan ska bara höra vad ni tycker om den här kallhyran. det ingår: *vatten *el *2 st boxar *ca 2 ha mark med blandad terräng *foder...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: linnsan
·
G
Hästmänniskan hejhej! jag e en förvirrad 14-årig tjej, Det är nämligen så att jag vill verkligen satsa på att komma in på strömsholm..men jag har...
Svar
15
· Visningar
3 277
Senast: joh_anna
·
S
Hästmänniskan :rofl: Ja ha då var första riktiga ovädret här i Halmstad..... Skulle till stallet och släppa ut min häst i dag på morgonen. Kom ca 500...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Anna_
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: klottagirl
·
C
Hästmänniskan Hejsan! (Hoppas tråden ligger rätt) Vi ska bygga nytt stall och har lite frågor. Vi ska bygga ett stall med 10 boxar, spolspilta...
Svar
15
· Visningar
2 490
Senast: Golden Sam
·
C
Hästmänniskan Hallå! Kanske en dum fråga, men... En ridbana är på planeringsstadiet i stallet där jag har min lånehäst (ängar och åkrar har dugt...
Svar
16
· Visningar
3 738
Senast: diartistakasha
·
Hästmänniskan Måste man ha strö i transporten? Fick höra att det var olagligt att åka utan, stämmer det? 2
Svar
21
· Visningar
2 551
Senast: Streiff
·
Hästmänniskan Frågan uppkom dels pga diskussioner med personer jag känner och efter att ha läst en del trådar på Buke. De flesta verkar tycka att en... 2
Svar
30
· Visningar
3 721
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan Ena hästens FEI pass går ut nu om några månader men det är belgiskt nr. men visst kan svenska förbundet bara stämpla i det igen!? Kostar...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Emsan
·
E
Hästmänniskan Jag tycker att stretchövningar (stavning?) är rätt så tråkigt och ibland så avancerat (och ibland av ren lathet :angel: ) Kan kanske...
Svar
4
· Visningar
8 201
Senast: Emmsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka