Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Världens finaste Metro!
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Jezzie
·
E
Hästmänniskan Huh.. Jag betalade skatten för hästtransporten nu i januari, fick ett skattemärke hem på posten.. och sen tappade jag bort det.. :crazy...
Svar
3
· Visningar
4 386
Senast: tenfore
·
Hästmänniskan Hur gick det? Har någon hittat något bra text om spiltförbudet? Har det införts?
Svar
6
· Visningar
820
Senast: Lena_B
·
S
Hästmänniskan Stretcha efter ridningen/sammanfogad Jag har fått uppmaning av min massör att börja stretcha efter ridningen. Jag går hos massör var... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 258
Senast: LionQueen
·
Å
Hästmänniskan Skall de pengar man tar in från en medryttare räknas som inkomst och därmed skattas för? Om någon betalar 1000 kr i månaden så blir det...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Lena_B
·
Hästmänniskan Om allt går vägen har jag en fölunge att sälja nästa år. Det finns då möjlighet att jag står som ägare, eller företaget. Finns det något...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: No1
·
K
Hästmänniskan Vad finns det för regler runt detta och vad krävs för att få bli det?
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Kamikazepiloten
·
Hästmänniskan Har nu läst några trådar angående försäkringar på häst och måste säga att jag är ganska så förvirrad. Hur fungerar det här med byte...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Fiorano
·
G
Hästmänniskan vet nån vad som krävs för att komma in på strömmsholm ?
Svar
1
· Visningar
808
Senast: trazel
·
Hästmänniskan vet inte om det är rätt forum... Men... Har ni era sadlar försäkrade? Ingår det i hemförsäkringen? Tänk om den skulle bli stulen...
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: marti130
·
F
Hästmänniskan Undrar över en sak. Vissa lånar ju ut sina hästar under livstid på foder. Men egentligen,vad är det för ide,då är det väl lika bra att...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: ang
·
I
Hästmänniskan Hej Tänkte stalla in min shettis någonstans i närheten, eftersom jag har ont om plats i mitt stall . Kan någon tala om för mig vad... 2
Svar
25
· Visningar
1 799
Senast: vanilj87
·
Hästmänniskan Min ponny är chippad, men passet har ännu ej kommit. Hur gör jag för att vi skall kunna mäta ponnyn? Han är nämnligen till salu och...
Svar
13
· Visningar
1 622
Senast: workaholic
·
Gnägg Knappt två dygn gammal men ändå så söt......
Svar
0
· Visningar
122
Senast: BONA
·
Svar
0
· Visningar
174
·
Svar
0
· Visningar
223
·
J
Hästmänniskan Hej, Håller på och ska bokföra (precis startat företag så det är några verifikationer för 2006 som ska in). När jag "skapar"...
Svar
3
· Visningar
6 125
Senast: Lambi
·
Hästmänniskan Jag fick avliva min häst förra veckan då vet. upptäckte en förträngning i halskotpelaren som inte gick att åtgärda. Pratade med... 2
Svar
32
· Visningar
2 541
C
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger denna tråd rätt, i så fall får den väl flyttas. Har fått erbjudande om ett drömjobb på annan ort, vilket...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: cafu
·
Hästmänniskan Som en del säkert känner till kommer jag flytta till gård i månadsskiftet. Kommer att byta ut hagmaterialet då mkt blivit murket av det...
Svar
9
· Visningar
4 110
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka