Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Huh.. Jag betalade skatten för hästtransporten nu i januari, fick ett skattemärke hem på posten.. och sen tappade jag bort det.. :crazy...
Hästmänniskan
Skall de pengar man tar in från en medryttare räknas som inkomst och därmed skattas för? Om någon betalar 1000 kr i månaden så blir det...
Hästmänniskan
Om allt går vägen har jag en fölunge att sälja nästa år. Det finns då möjlighet att jag står som ägare, eller företaget. Finns det något...
Hästmänniskan
Undrar över en sak. Vissa lånar ju ut sina hästar under livstid på foder. Men egentligen,vad är det för ide,då är det väl lika bra att...
Hästmänniskan
Som en del säkert känner till kommer jag flytta till gård i månadsskiftet. Kommer att byta ut hagmaterialet då mkt blivit murket av det...