Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag står i ett stall där jag just nu har 1 häst. Jag har sagt upp platsen och har precis kört tillbaka min foderhäst, så jag har bara... 2
Svar
32
· Visningar
2 740
Senast: Anna_
·
R
Hästmänniskan Hoppas att denna tråden hamnar rätt måste få lite synpunkter på detta! Vi har precis köpt en gård med underbara ridvägar, kortsidan av... 2
Svar
25
· Visningar
2 350
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Jag har ingen riktigt bra stans att binda upp hästarna, och funderar nu på om det går att gjuta fast stolpar i golvet för att lösa det...
Svar
6
· Visningar
2 142
Senast: Masse
·
T
Hästmänniskan hejsan! jag har ett litet problem.. har haft det periodvis i flera månader nu. det är så att jag har typ ont i ena "skinkan", eller...
Svar
5
· Visningar
1 933
Senast: CillaW
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: biffen
·
Hästmänniskan fy så hemskt...nu är russen på Lojsta påväg att försvinna:( finns det nåt man kan göra tro!??!:eek: ps...har tråden hamnat fel så... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 691
Senast: GotAsecret
·
F
Hästmänniskan Hej allihopa! Nu kommer jag till en fråga som jag länge undrat. Har ni nattbelysning på i stallet? Jag har läst det i någon bok att... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 528
Senast: Immer
·
D
Hästmänniskan det här med grenflis,är det någon som vet om och hur det funkar under vintern.och vad priset ligger på
Svar
1
· Visningar
624
Senast: diartistakasha
·
F
Hästmänniskan Är det någon frusen hästmänniska som har erfarenhet av att använda värmevantar i stallet? (jag menar den typ som drivs av batterier, och...
Svar
0
· Visningar
1 893
Senast: februaribarn
·
Hästmänniskan Vem är det juridiskt som har ansvar om en häst fastnar eller skadar sej på dåliga stängsel?Stallägaren eller hästägaren? Stallet ägs av...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: skjona
·
H
Hästmänniskan Vi har just byggt en ny hästgård bredvid en 90-väg. Gården ligger ca 200 meter in på en grusväg men hagarna ligger alldeles intill...
Svar
12
· Visningar
1 433
Senast: minternet
·
M
Hästmänniskan Ja jag har lät och sökt i princip alla hippolog frågor men hittar inte svaret...sitter med ansökningen till hippolgen och undrarvad man...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: LECH
·
Hästmänniskan Jag har funderat på att lära mej lite om hovslagaryrket. Har 5 hästar hemma och att kunna verka/hålla efter och spika tappskor skulle...
Svar
8
· Visningar
1 940
Senast: FT_ryttare
·
Hästmänniskan Behöver stall till 4 hästar, funderar på att bygga egna uteboxar med lutande tak som går ut över en liten gång utanför, och en extra...
Svar
0
· Visningar
2 076
Senast: stallhh
·
Hästmänniskan Men för hur länge? Ska sälja min sadel och har sagt att den får tas hem och provas på öppet köp. Men hur länge är rimligt att dem får...
Svar
13
· Visningar
1 050
E
Hästmänniskan :bump: Vad tycker ni att man ska betala för sommarbete? Med daglig tillsyn.
Svar
4
· Visningar
814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka