Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ni som har broar i era hagar kan ni inte lägga ut bilder på dessa eller försöka förklara hur de är uppbyggda? Vi har en å som passerar...
Svar
5
· Visningar
1 504
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan Jag brukar vara ganska bra på att ta reda på information, men nu har jag fått blankettfrossa. Jag behöver starta ett eget företag av...
Svar
3
· Visningar
1 222
Senast: Lejonelle
·
Hästmänniskan Hur fungerar det när man skickar iväg sin häst på inridning och tillridning om hästen som jag äger orsakar skada på ryttaren som åtagit...
Svar
6
· Visningar
1 070
V
Hästmänniskan Jag ska eventuellt låna ut mitt fina lilla sto åtminstone ½-1 år. Mitt mål är att sälja henne sedan. Då har hon förhoppningsvis mer... 2
Svar
38
· Visningar
2 380
Senast: Valencia
·
Hästmänniskan nu är det så här att jag har fått en pilates- och en yogabok, som jag hade tänkt använda för att lära mig dessa träningsformer då jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 805
Senast: plus_mig
·
J
Hästmänniskan Hej hej, Vi bygger nu stallet för fullt. Nåja, snickarna iaf :angel: 9x12 meter med en höskulle ovanpå. Eftersom det ska tåla att... 2
Svar
25
· Visningar
3 443
Senast: BeastieBabe
·
M
Hästmänniskan vet inte om tråden ligger rätt.. ja måste bara undra lite..har precis flyttat till ett nytt stall..stått där i ungefär 2 månader nu... 2
Svar
26
· Visningar
2 157
Senast: Asphyxia
·
L
Hästmänniskan Jag har ett problem: mitt ena ben är lite kortare än det andra, inte mkt kanske ett par cm. men det blir väldigt uppenbart när jag ska...
Svar
11
· Visningar
1 582
Senast: 90natta
·
H
Hästmänniskan När jag rider (dock inte så ofta) och när jag badar länge så får jag kramp i foten. Innan kunde jag få kramp när jag tog av mig...
Svar
8
· Visningar
1 933
Senast: Weemacred
·
Hästmänniskan Jag har en liten EF som ej behövt göra årsbokslut. Därav följer att jag vid årsskiftet inte har bokat några resultatsposter utan bara...
Svar
14
· Visningar
1 424
Senast: Lejonelle
·
Hästmänniskan Ni som är kassörer i era ridklubbar. Hur funkar det? Vad ingår i era uppdrag? Hur mkt tid tycker ni att det tar?
Svar
1
· Visningar
738
Senast: portofri
·
L
Hästmänniskan jag har köpt en Hollänsk häst av ett salustall. Nu till problemet, vid köptillfället fick jag inga papper med hästen, de skulle komma...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: portofri
·
S
Hästmänniskan Vi är på gång och ska bygga hus och stall på en tomt som är ca 4 hektar, och jag undrar hur många hästar jag får lov att ha på den...
Svar
4
· Visningar
3 561
Senast: Strajder
·
F
Hästmänniskan Hej! Jag har funderat ganska länge på det här med barnvarnare och brandskydd ö.h.t. Min tanke är att när det det trådlösa dörrklockor...
Svar
10
· Visningar
2 809
Senast: Flash
·
D
Hästmänniskan Har ni varit med om att en häst ni varit intresserad och frågar om du får köpa den, så säger ägaren, vad vill du ge? Då ser man ut som...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Dalarna1
·
Hästmänniskan Har hittat en häst via en svensk försäljningssida som ser kanon ut, både på bild och film. Prislappen är hyfsad, men det är mycket...
Svar
7
· Visningar
1 581
Senast: Tabitha
·
S
Hästmänniskan Jag och mamma har hage på några kompisars mark, och dom älskar hästar och bad om fler. Då sa mamma att vi måste ha ett stall först. Och...
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: Suenna_Love
·
T
Hästmänniskan Där jag har min häst uppstallad, finns det cyklbanor. Det är ju egentligen förbjudet att rida på dessa :confused: (eller)?? Men eftersom...
Svar
9
· Visningar
2 730
Senast: Tebazz
·
Gnägg Jag o min shettis Britta...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Rebecka83
·
Hästmänniskan Har insett att jag har ett problem numer när jag ska åka iväg och inte får med mig alla hästarna. Orkar inte åka tillbaka 2 mil enkel...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka