Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har uteboxar med grusbotten och det fungerar bra till alla hästar utom en. Det ser ut som en svinstia varje dag och två gånger i veckan...
Hästmänniskan
panik. Vill inte ställa av damen för vintervila redan, men det verkar vara kört. Från och med nästa vecka jobbar jag dagtid - till 17 på...
Hästmänniskan
Vad gäller ang. chip märkning på arab?
Är på G att köpa en arab som inte är chipmärkt, visste inte att han inte var det förren jag såg...
Hästmänniskan
Såhär är det : Jag ska bygga tre boxar i en befintlig lada. I ladan är bara en del av golvet gjutet och där får givetvis inte alla tre...
Hästmänniskan
Hur stor är risken att en sadel försvinner när man skickar den med bussgods tex? Om man nu skickar sadel tex. med efterkrav dvs. köparen...
Hästmänniskan
Jag är djupt besviken, rent ut sagt förbannad på mitt onämnda försäkringsbolag! :mad: Nu vill jag säga upp mina försäkringar (6 hästar...
Hästmänniskan
Min häst går i en lersörja :smirk: nu tillsammans med en annan häst som hon vart ihop släppt med idag. Jag skulle väldigt gärna vilja på...