Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har uteboxar med grusbotten och det fungerar bra till alla hästar utom en. Det ser ut som en svinstia varje dag och två gånger i veckan...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Anna_
·
F
Hästmänniskan Ja, som rubriken... Vad ska ingå i ett fodervärdsavtal? Tänkte lägga till några speciella punkter själv så jag skriver ett eget...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: Uppsnarjd
·
Hästmänniskan Jag hittar inte rätt papper hemma och villkoren på deras hemsida är fellänkat till nån akvariesida :crazy: Imorgon får jag besked om...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Mli
·
W
Hästmänniskan Jag satt och läste en tråd här nere om depression, väldigt intressant faktiskt. Och det gav mig en del tankar. Stallet gör mig glad... 2
Svar
20
· Visningar
1 948
Senast: Tessa P
·
Hästmänniskan För box, var hittar jag det? :)
Svar
2
· Visningar
809
K
Hästmänniskan panik. Vill inte ställa av damen för vintervila redan, men det verkar vara kört. Från och med nästa vecka jobbar jag dagtid - till 17 på... 2
Svar
22
· Visningar
1 773
Senast: Mariika
·
Hästmänniskan Hejsan! Vi tänkte bygga ett vidskjul i hagen (ej lösdrift utan bara så dom kan gå in i om det är dåligt väder). Vi har 4 hästar...
Svar
1
· Visningar
1 671
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan Finns det nån regel hur nära markgränsen man får sätta upp staket? Är det olika regler med olika djur? Min syrras kompis har köpt en...
Svar
8
· Visningar
17 460
Senast: Strajder
·
S
Hästmänniskan Vi har lite smått börjat fundera på att bygga ridbana där jag rider.. :d :banana: Så nu undrar jag: Ungefär vad kan det kosta med...
Svar
4
· Visningar
3 820
Senast: Rebecka83
·
Hästmänniskan Vad gäller ang. chip märkning på arab? Är på G att köpa en arab som inte är chipmärkt, visste inte att han inte var det förren jag såg...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Såhär är det : Jag ska bygga tre boxar i en befintlig lada. I ladan är bara en del av golvet gjutet och där får givetvis inte alla tre...
Svar
16
· Visningar
7 005
Senast: nexxa
·
C
Hästmänniskan Hur stor är risken att en sadel försvinner när man skickar den med bussgods tex? Om man nu skickar sadel tex. med efterkrav dvs. köparen...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: goldengalactica
·
F
Hästmänniskan Jag var ute och tassade omkring på ridbanana nyss och den är frusen. Det verkar ju inte bli någon riktig vinter med snö, så jag...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan Jag är djupt besviken, rent ut sagt förbannad på mitt onämnda försäkringsbolag! :mad: Nu vill jag säga upp mina försäkringar (6 hästar...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: Esset-92
·
A
Hästmänniskan Jag skall fixa hage till shettisar och vill ha tips. Jag har tänkt mej elrep på trästolpar. Är det en bra ide, eller är elband bättre...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: mala
·
A
Hästmänniskan Jag letar efter en vask att ha i hörnet av spolspiltan, jag vill bara ha en enkel djup grovvask i rostfritt. Jag har sökt en stund på...
Svar
3
· Visningar
2 573
Senast: SandraH
·
Hästmänniskan har hittat ett hästsläp som jag är intreserad av. det står att det är avlyftningsbar moms på den. hur fungerar det? är väldigt...
Svar
10
· Visningar
3 956
Senast: lenven
·
T
Hästmänniskan hej! Det är första gången jag är med här. Det verkar som man kan lära sig mycket här. Har ni några bra råd vad man ska tänka på inför... 2
Svar
22
· Visningar
2 138
Senast: Paxinarion
·
Hästmänniskan När hon betalar med sin egna pengar? Hur skriver man i kontraktet då? Vi (hon själv, jag och hennes pappa) vill att hon står som...
Svar
13
· Visningar
5 212
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Min häst går i en lersörja :smirk: nu tillsammans med en annan häst som hon vart ihop släppt med idag. Jag skulle väldigt gärna vilja på...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: cactuspower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka