Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej! Jag söker efter en praktikplats på Irland! Jag vill arbeta med antingen Irish draught eller den irlänska sporthästen. Det ska vara...
Hästmänniskan
Någon som vet något om ifall det ska bli nya regler för körkort till att köra släp med? En bekant nämnde något om att det snart inte ska...
Hästmänniskan
Den 5 januari 2007 börjar den nya EG-förordning (EG 1/2005) om djurtransporter att gälla. Har mailat till Djurskyddsmyndigheten för att...
Hästmänniskan
Har dragit ner lite på mitt hästeri vilket har bidragit till att jag blivit förslappad. Någon som har bra tips på hur man får motvation...
Hästmänniskan
Nån som vet vilka papper/ etc man behöver för att sälja en häst till Norge?? Vaccinationer osv?? Eller vart man ska vända sig?? Tackam...
Hästmänniskan
Erat bästa tips på att få upp kondisen.
Jag har varit utan både häst ioch träning ett bra tag och har nu startat igång igen. min kropp...