Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Va på vårdcentralen för en annan sak i sommras och passade på att kolla axlarna samtidigt. Han sa att jag va tvungen att gå till...
Svar
6
· Visningar
8 689
Senast: CillaW
·
W
Hästmänniskan Hej. Jag tänkte kolla om någon här har lite kolla på försäkringar? Vilka försäkringsbolag är "Bra"??? Vad krävs för att försäkra en...
Svar
11
· Visningar
1 097
E
Hästmänniskan Ja kanske finns det fler än jag som har problem med lera i hagarna. Set har gått så långt så jag börjar fundera på att lägga tegel på...
Svar
6
· Visningar
1 727
Senast: evaliz
·
S
Hästmänniskan ngn som köpt häst "osedd" IRL? vågar man köpa en häst som bor långväga ifrån/tex utomlands eller dylikt, utan o träffat den IRL? Men... 2
Svar
29
· Visningar
2 849
Senast: mizz_perfect
·
Hästmänniskan Efter 7 månaders uppehåll ska/har jag precis börjat rida igen! :bump: Känner mig dock riktigt, riktigt otränad. Blir fort trött i...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: Jenka
·
Hästmänniskan Vid köp av häst så har det strulat lite med papperen eller dvs passet. Hästen förr-förra ägare har sagt att hon skickat passet till...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: CrazyPiggelin
·
F
Hästmänniskan Hej! Jag håller på att sälja min häst och min åsna och skulle behöva få tag på ett säljkontrakt... Var hittar jag ett sådant...
Svar
1
· Visningar
1 385
Senast: portofri
·
Hästmänniskan Jag har funderat på att köpa en shettis att köra med. Men jag har funderat på en sak.. Hur ofta ska man köra hästarna? Oavsett ras...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: _moa_
·
S
Hästmänniskan Blev fel när jag lade in detta alldelse nyss, provar igen... Jag funderar på vilket alternativ jag ska välja i hagen i vinter...
Svar
19
· Visningar
3 260
Senast: Lipan
·
Hästmänniskan Hur ska man få d här m hästar att gå runt? Först höjdes ridhushyrorna 1 januari, sedan har hittills 3 st tränare höjt sina... 2
Svar
22
· Visningar
2 007
Senast: Anna_
·
B
Hästmänniskan Vilka mått har en ideal paddock? Jättetacksam för svar.
Svar
16
· Visningar
2 035
Senast: Karin87
·
Hästmänniskan Vi har våra två hästar på lösdrift i ett stall som inte är utformat för det i grund och botten. Anledningen är att ägaren vill ha så...
Svar
9
· Visningar
5 774
Senast: mul
·
J
Hästmänniskan Jag går i tankarna att bygga en lösdrift hemma på gården. Förutsättningarna finns inte riktigt ännu (har varken mark eller material)...
Svar
9
· Visningar
7 534
Senast: Rolle
·
C
Hästmänniskan Ska exportera häst, behöver ett kontrakt på Engelska, är det bara att börja översätta eller? Finns det? Tacksam för svar! :bow:
Svar
2
· Visningar
2 219
Senast: C_L
·
Hästmänniskan Hur i hela friden ska detta fungera? saxar från http://www.djurskyddsmyndigheten.se/Steria/templates/Page.aspx?id=3917 Den 5...
Svar
8
· Visningar
1 587
Senast: Prick
·
I
Hästmänniskan Någon som vet var det finns sommarhästar att hyra under sommaren inte alls för långt från Halmstad?? =)
Svar
2
· Visningar
3 326
Senast: Idda
·
Hästmänniskan Jag funderar allvarligt på att skaffa mig en crosstrainer men har aldrig använt någon och vill höra vad ni har för erfarenheter... 2
Svar
30
· Visningar
8 220
Senast: keramin
·
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Vimsan
·