Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har alltid vela jobba med hästar på heltid men har alltid hört hur svårt det är att lyckas med det. Så jag la de tankarna på hyllan...
Hästmänniskan
Nu ska jag snart bege mig utåt (flytta) till en gård. På flera ställen har jag sett en skylt på stalldörren (tex.) där det står "Säker...
Hästmänniskan
Jag får kramp i ljumsken när jag rider utan stigbyglar/ barbacka. När jag sträcker benen neråt. Har jätte dålig sitts så jag måste träna...
Hästmänniskan
Markägaren som jag lånar bete av sa att jag kunde söka EU-bidrag pga av att jag använder hagen till mina två hästar. Har kikat runt lite...
Hästmänniskan
Jo jag undrar om det blir mycket kallt i stall som använder sig av undertryck och självdrag på vintern. Jag håller på att rita ett stall...
Hästmänniskan
Vi har ett bindande hyresavtal till juni -07. I avtalet står det att avtalet är bindande oavsett sjukdom på häst eller ryttare. Undantag...
Hästmänniskan
Skickade iväg min häst till fodervärd för ca 1 1/2 vecka sedan. Kontrakt skrevs, Dackemans "Fodervärdsavtal".
Fodervärden ingick sedan...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...