Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

8
Hästmänniskan När jag rider barbacka är det svårt att hålla sig kvar. Jag har i och för sig bättre balans nu än förut. Men det är fortfarande svårt...
Svar
18
· Visningar
1 806
D
Hästmänniskan Jag har alltid vela jobba med hästar på heltid men har alltid hört hur svårt det är att lyckas med det. Så jag la de tankarna på hyllan...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Köpte en liten shettis för ett tag sen! För att få försäkra henne måste jag ta ut en veterinär för en besiktning för att få försäkra... 2
Svar
24
· Visningar
1 803
Senast: cinnas
·
Hästmänniskan Nu ska jag snart bege mig utåt (flytta) till en gård. På flera ställen har jag sett en skylt på stalldörren (tex.) där det står "Säker...
Svar
7
· Visningar
4 992
Senast: nexxa
·
T
Hästmänniskan Jag får kramp i ljumsken när jag rider utan stigbyglar/ barbacka. När jag sträcker benen neråt. Har jätte dålig sitts så jag måste träna...
Svar
6
· Visningar
2 733
Senast: beautyy
·
Gnägg Mitt underbara sto Dimma, f -02.
Svar
0
· Visningar
92
Gnägg Min långhåriga jättebäbis!
Svar
0
· Visningar
149
Gnägg Mitt lilla "slaktavfall" =)
Svar
0
· Visningar
120
Gnägg Dimma 4år och Luuk 1,5 år gosar...
Svar
0
· Visningar
173
R
Hästmänniskan Läget är såhär: Veterinären kommer ut idag och besiktigar ponnyn, går hon igenom helt så åker vi nästan direkt med henne till Finland...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Risgryn
·
Hästmänniskan Markägaren som jag lånar bete av sa att jag kunde söka EU-bidrag pga av att jag använder hagen till mina två hästar. Har kikat runt lite... 2
Svar
20
· Visningar
5 727
Senast: Elisabethh
·
Hästmänniskan Har en bekant som har en häst ute på annons. TYvärr hade hon ingen bra bild på hästen när annonsen lades ut så hon struntade i bild... 2
Svar
33
· Visningar
2 770
Senast: jaca
·
A
Hästmänniskan Jo jag undrar om det blir mycket kallt i stall som använder sig av undertryck och självdrag på vintern. Jag håller på att rita ett stall...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: Annna_91
·
G
Hästmänniskan Vi har ett bindande hyresavtal till juni -07. I avtalet står det att avtalet är bindande oavsett sjukdom på häst eller ryttare. Undantag...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: Geasey
·
Q
Hästmänniskan Jag har en del frågor... Är spån det billigaste alternativet, som underlag i box? Är det svårt att bli av med gödsel till bönder och...
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: Senioren
·
Hästmänniskan Nu är jag kluven och har problem med en häst. har haft hästen i 2 månader på prov o bestämde mej för o köpa den efter att ha kommit... 2
Svar
33
· Visningar
2 383
Senast: Nin
·
C
Hästmänniskan Skickade iväg min häst till fodervärd för ca 1 1/2 vecka sedan. Kontrakt skrevs, Dackemans "Fodervärdsavtal". Fodervärden ingick sedan...
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: TheOne
·
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Emzy
·
K
Hästmänniskan Hej! Undrar om någon på detta forum kan hjälpa mig med råd om vad jag skall göra. Jag är 28 år gammal och har sedan ett och ett halvt... 2
Svar
21
· Visningar
2 291
Senast: Sorg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur