Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ja, vad kan ni hitta på för bra balansövningar? Tycker det verkar bra och så behöver jag få lite mer balans:p Hittade ingen annan... 2
Svar
20
· Visningar
10 457
Senast: Silkisif
·
C
Hästmänniskan Funderar på det här med hur man gör angående pass om hästen ej ska bli livsmedel...och är en aning förvirrad om vad som gäller... En...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: crazy
·
Hästmänniskan Hur många av er kommer ställa ut en tallrik gröt i stallet till tomtarna på julafton? Det ska vi göra, för senaste året har jag...
Svar
14
· Visningar
2 466
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan i ett stall för stora hästar, vad är det för något?
Svar
14
· Visningar
2 289
Senast: elle12
·
I
Hästmänniskan :crazy har en ny häst nu som ja har på prov 1 mån och funkar allt bra så då ska vi skriva fodervärdsavtal, men vi har inte skrivit några...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Stall lilla heda
·
Gnägg e Figaro R u Mercedes e Magritte-Stratos
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Krisse
·
Gnägg min älskade häst
Svar
0
· Visningar
185
Senast: _Peplis_
·
Hästmänniskan Syrrans häst är en dyr sak & blev halt för ett tag sen. Inte mkt men hon markerade. Efter en behandling med injektion i leden tyckte vi...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Missestar
·
P
Hästmänniskan Hej.. Vad tycker ni? Tycker ni att man har fördel när man är lång och har långa ben? Själv är jag 152cm, och jag kan verkligen... 2
Svar
30
· Visningar
2 705
Senast: Figaaro
·
Hästmänniskan Ja, låt oss säga att jag är intresserad av en häst, vill köpa den men ägaren säger "Nej, hästen har inget pass" . Om jag ändå skulle...
Svar
5
· Visningar
1 962
Senast: Egonson
·
Hästmänniskan Köpte nytt aggregat, men tyvärr räcker inte spetten till.Ska nu slå ner några till men får göra det på ett annat ställe och underar då...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Strajder
·
Gnägg Sommarkväll i hästhagen
Svar
0
· Visningar
137
Senast: orion
·
Gnägg Innan startet i terrängdelen på en fälttävling år 2004
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Svetlana
·
Gnägg Svettig Biff försöker pussa ovillig sambo..
Svar
0
· Visningar
139
Senast: biffen
·
Hästmänniskan kanske under fel ämne.. men då får snälla moderator flytta tråden :) vad har ni för förslag på att sätta upp om hästen ÄTER upp hela... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 647
Senast: Messy
·
S
Hästmänniskan Hur anser ni att en hingst bäst hålls? Eget litet stall med hingsten och en häst till som sällskap, en äldre valack, eller en större... 2
Svar
23
· Visningar
2 284
Senast: trullslitenmedtuff
·
P
  • Låst
Hästmänniskan Är i konflikt med ägaren till min fodervärdshäst. Hästen har tidigare saknat pass men blev idkontrollerad av godkänd id kontrollant i... 2
Svar
27
· Visningar
2 903
Senast: Lobelia
·
P
Hästmänniskan hejsan! jag har ett problem!!! jag sitter snett hela tiden när jag rider. min häst är väldigt bra på att sätta mej snett i sadeln... 2
Svar
29
· Visningar
5 491
Senast: linkat
·
Hästmänniskan Hej! Har på senare tid börjat fundera på detta... Kan man bli åksjuk av att tex sitta ner i traven? Ja menare, det gungar ju ganska...
Svar
15
· Visningar
2 427
Senast: linkat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka