Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Är det nån som vet om det är lag på att ha sin häst chippad nu?? Har hört att ponnier måste va det vid tävlingar (inte alla) Men på...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Russinet
·
R
Hästmänniskan Vet inte vad man ska göra, det tar ca 1,5 månad varje år efter allt smällande med nyårssmällarna innan hästarna börja bli någelunda... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 923
Senast: rocki
·
V
Hästmänniskan Har kikat runt lite i tidigare trådar här på buke, men hittar inget som täcker just mina funderingar. Så här ligger det till: Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 295
Senast: åke
·
Gnägg Bellas första dressyrtävling, slutade med en vinst!
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Lamborghini
·
Svar
0
· Visningar
124
·
Svar
0
· Visningar
109
·
Svar
0
· Visningar
89
·
Svar
0
· Visningar
123
Senast: jessivega
·
Gnägg u: Kamianna e:Karnawal ue:Milagro
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Psykskaft
·
Gnägg min älskling i stallet
Svar
0
· Visningar
111
Senast: jessivega
·
Gnägg Bild från 3/1-07 och vår dagliga "promenad". Fölning förväntas inom några dagar.
Svar
0
· Visningar
139
Senast: BONA
·
Gnägg Precis kommit hem till oss. u:Mizpa e: Capos ue:Arrogance
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Psykskaft
·
T
Hästmänniskan Vad har ni för tips att ge om hur man kan underlätta arbetet i stallet, samt ha ordning och reda på prylarna? Hur ser det ut i era...
Svar
7
· Visningar
1 754
Senast: diamonia
·
B
Hästmänniskan Måste få fråga en bekants dotter har varit med styvpappan och köpt häst utan att mamman var delaktig. Dottern är 13 år och har... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 637
Senast: corzette
·
C
Hästmänniskan i stallet där jag står har vi en paddock som blir helt genomblöt så fort det kommer lite regn och sen tar det flera dagar för den att...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Berin
·
B
Hästmänniskan Ok nu undrar jag vad ni tycker är rimligt att betala för att få hjälp med en häst. per dag/månad. Ex 1 Ni har alltså lämnat bort...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur