Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Oj oj oj.. massor att hålla i huvudet när man ska kolla på en gård... Kan ni kanske hjälpa mig med vad man ska komma ihåg att tänka på...
Hästmänniskan
Funderar lite över om man skulle göra en spilt/uppställningsplats som är 2 meter bred och 3 meter 'djup'. Det är ju väldigt smidigt om...
Hästmänniskan
hej! jag har tänkt på enm grej. jag har en fjording. skulle jag sälja henne så skulle jag inte få 20 000kr ens. även om hon gick minst...
Hästmänniskan
Skulle vilja gå på ett ridgymnasium med naturinriktning, någon som vet vad det finns att välja på? Och om det finns någon hemsida också...
Hästmänniskan
Ja, har min ponny inhyrd i ett privatstall,som egentligen itne hyr ut stallplatser elelr så, men eftersom jag känner de, så har jag fått...
Hästmänniskan
..Men jag blir faktiskt så upprörd och fundersam över detta så jag startar en egen iaf.
Är det verkligen helt korrekt att öppet köp ska...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...