Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Ok nu undrar jag vad ni tycker är rimligt att betala för att få hjälp med en häst. per dag/månad. Ex 1 Ni har alltså lämnat bort...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: via
·
Z
Hästmänniskan Yep, hade velat mura till en del så stallet blev större, ca... 24 kvadrat, men hur mycket kan det kosta och visst behöver man inte...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan Finns det någon här med ledbesvär som äter gurkmeja? Jag ger det till min gamle hund med synnerligen bra resultat. Själv har jag...
Svar
1
· Visningar
1 164
Senast: NiNi
·
Hästmänniskan Oj oj oj.. massor att hålla i huvudet när man ska kolla på en gård... Kan ni kanske hjälpa mig med vad man ska komma ihåg att tänka på...
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: Strajder
·
E
Hästmänniskan Hej! Vad har ni för elförbrukning (kWh) i ert stall? Vi har ett litet stall med tre boxar, utan värme - beräknad årsförbrukning på...
Svar
14
· Visningar
7 116
Senast: LIA
·
Hästmänniskan Funderar lite över om man skulle göra en spilt/uppställningsplats som är 2 meter bred och 3 meter 'djup'. Det är ju väldigt smidigt om... 2
Svar
20
· Visningar
5 887
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan hej! jag har tänkt på enm grej. jag har en fjording. skulle jag sälja henne så skulle jag inte få 20 000kr ens. även om hon gick minst...
Svar
9
· Visningar
1 595
Senast: stjarlotte
·
Hästmänniskan Jag jobbar som hästskötare och har inom en framtid tänkt försöka få med de andra i stallet på ett studiebesök på ett professionellt...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: danilo
·
T
Hästmänniskan Jag har lite frågor om enskild firma. Vi (sambo och jag) har en gård som är taxerad som jordbruksfastighet där vi bedriver avel och...
Svar
7
· Visningar
2 375
Senast: thevalley
·
E
Hästmänniskan Skulle vilja gå på ett ridgymnasium med naturinriktning, någon som vet vad det finns att välja på? Och om det finns någon hemsida också... 2
Svar
20
· Visningar
2 819
Senast: roadkilled
·
Hästmänniskan Jag ska sätta upp ett staket längs den lilla grusvägen som går igenom vår gård. Det är ingen allmän väg, så därför verkar det inte...
Svar
3
· Visningar
5 161
Senast: Wilfa
·
F
Hästmänniskan Hur bär jag mig åt för att hitta försäljningsstall i Uppsalatrakten? Finns det verkligen ingen lista över försäljningsstall eller...
Svar
3
· Visningar
2 908
Senast: misan
·
Gnägg min islandshäst och jag
Svar
0
· Visningar
107
Senast: cowgirl81
·
Gnägg ser man zorros *snygga rosa träns*
Svar
0
· Visningar
157
Senast: cowgirl81
·
T
Hästmänniskan Ja, har min ponny inhyrd i ett privatstall,som egentligen itne hyr ut stallplatser elelr så, men eftersom jag känner de, så har jag fått...
Svar
2
· Visningar
2 581
Senast: amalia
·
J
Hästmänniskan Här kommer ett par skakiga rader från en som har fobi för möss och vars stall nu har drabbats av RÅTTOR! Alltså det är panik, de... 2 3
Svar
52
· Visningar
20 253
Senast: Jeeves
·
C
Hästmänniskan Behöver göra en temorär spilta och undrar om det finns någon regel om hur högt upp man ska sätta ringen som repet ska löpa genom?
Svar
6
· Visningar
1 738
Senast: carwes
·
J
Hästmänniskan ..Men jag blir faktiskt så upprörd och fundersam över detta så jag startar en egen iaf. Är det verkligen helt korrekt att öppet köp ska...
Svar
13
· Visningar
1 397
Senast: MisterLillen
·
Gnägg Min vackre pojke... =)
Svar
0
· Visningar
122
Senast: IvoryTower
·
W
Hästmänniskan Brukar ni salta era paddockar då de fryser? Funkar det? Iså fall håller det eller måste man salta för jämnan? Är det vanligt vägsalt...
Svar
3
· Visningar
1 950
Senast: krumeluren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur