Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag hade en överenskommelse med ägaren om att jag skulle betala kostnaden för besiktning och att vi skulle dra av den på köpeskillingen... 2
Svar
23
· Visningar
2 925
Senast: Kerberos
·
P
Hästmänniskan någon som vet när lagen om att man inte får ha en häst ensam träder i kraft?
Svar
14
· Visningar
1 115
Senast: frid
·
P
Hästmänniskan finns det någon lag på hur stor en hage ska vara till stor häst som inte motioneras? Finns det någon lag om hur många timmar en häst...
Svar
5
· Visningar
1 577
P
Hästmänniskan Om det inte står någon uppsägningstid i kontraktet utan det förlängs månadsvis hur lång tids uppsägning är det då? För uppsägningstid...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: stall_tarv
·
P
Hästmänniskan Jag älskar min medryttarhäst, allt funkar toppen både mellan mig, honom och ägaren. Problemet är bara de övriga personerna i det...
Svar
11
· Visningar
2 186
Senast: Lopphog
·
Hästmänniskan Hur länge håller de egentligen? Utan att börja vika och bli "häniga". Såg vita här om dagen och de såg hängiga ut och allmänt...
Svar
9
· Visningar
3 038
Senast: fnorr
·
Hästmänniskan Hur skulle ni förfara?? Två ggr har vi haft en liten ponnyhingst på besök i stallet. Första gången stod han nere hos det ena stoet... 2
Svar
33
· Visningar
2 984
Senast: Lambi
·
Hästmänniskan Jag har många gånger förr tänkt tanken, men inte fått ändan ur vagnen. Nu har jag dock definitivt bestämt mig. I vår/sommar bygger jag... 2
Svar
32
· Visningar
3 545
Senast: EmblaAsk
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Emzy
·
K
Hästmänniskan Finns det någon som kan ge mig tips på att få bättre kroppskontroll och balans? Trots att jag ridit i flera år så har min kropp fått...
Svar
18
· Visningar
1 620
Senast: Coral
·
Hästmänniskan Vi har köpt gård och ska göra en paddock så småningom,vilket underlag är bäst,samt mest prisvärt???
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: lenven
·
S
Hästmänniskan Jag fick i torsdags påhälsning av Miljö och hälsa från kommunen. Någon hade anmält oss för att hästarna går ute. För tillfället har...
Svar
16
· Visningar
1 262
Senast: leader
·
L
Hästmänniskan Måste bara kolla med er om det är jag som är knäpp. Jag kommer få en höjning av min stallhyra med 30% för att de som har stallet ska... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 320
Senast: Choklad
·
N
Hästmänniskan Hej! Min underbar häst som jag nu ägt nu i 6 månader visar sig ha pålagringar på båda bakknäna samt väldigt ojämna knäskålar vilket...
Svar
16
· Visningar
7 501
Senast: San Q
·
Hästmänniskan Vi har skaffat oss ett hemgym för att förhoppningsvis komma igång att träna upp kroppen för att orka. Det medföljde ett häfte om olika...
Svar
4
· Visningar
1 792
Senast: terwa
·
H
Hästmänniskan Heejsan! Nu är jag lite nyfiken på hur ni tränar för att hålla er i form. Vilket ju är viktigt när man rider... MVH fanny 2 3
Svar
41
· Visningar
3 379
Senast: emelie_r
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Freja_
·
Gnägg Min medryttarpolla, Grodan.
Svar
0
· Visningar
131
Senast: loobah
·
Gnägg Godiva får syn på något i hagen, kanske är det en älg? omg...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: loobah
·
Hästmänniskan Behöver lite råd.. så jag stället några frågor till er Vilket försäkringsbolag? Vilken försäkring har ni till er häst? Varför...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka