Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad kostar en bra dressyrhäst idag?
Krav: Bra gångarter, ca 1.65 hög, men maffig, minst grundriden med kapacitet för ca MSV-St Georges...
Hästmänniskan
Jag har hamnat i den sitsen att jag måste byta stall, och i de stallet jag står i nu så har vi delat på kostnader för ex. reperationer...
Hästmänniskan
Är det nån som lånat pengar för att kunna köpa sin häst?
Jag har tidigare studerat men har nu äntligen fått jobb! :)
Jag tjänar hyfsat...
Hästmänniskan
Visste inte vart jag skulle lägga tråden, men antaratt lite hör hit. Om jag hoppar av skolan, kan jag då praktisera och få 3000kr som en...
Hästmänniskan
Har trots halvtaskig ekonomi just nu ändå planer på att göra en liten ridbana på gården.
Problemet är att det är mycket träd, ojämt och...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Mina zinnior som jag satte ut lite för tidigt förra veckan blev tagna av frosten förra helgen så idag har jag sått nya 😁 finare sorter...