Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
För två år sedan så flyttade jag och mina två hästar in hos min far i mitt barndomshem pga att min ekonomi var i botten.
Jag var då 20...
Ekonomi & Juridik
Jag ska kontakta lantmäteriet om en fråga när det gäller servitut, men tänkte ändå kolla här ifall det är någon som vet vad som gäller...
Ekonomi & Juridik
Vad är en rimlig lön eller fickpengar när man jobbar som häst/stallskötare? Har fått frågan vad jag skulle vilja ha i lön om jag börjar...
Hästmänniskan
Jag har bott i stan i hela mitt liv och haft mina hästar inhyrda. Så länge jag minns har jag dock längtat ut på landet och att ha mina...
Ekonomi & Juridik
För fem år sedan tog vi en vbltravare på foder. Det var hans dåvarande fodervärdar som visade honom i och med att han redan då var ca 20...
Hästmänniskan
Jag kände det var rätt tid, rätt tid att släppa taget, släppa ångesten som har varat varje dag i fem år, finna det roliga med hästarna...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som blivit skadad och fått ersättning från agria incident ?
Tog det lång tid innan ni fick besked ?
Fick ni ersättning ...
Hästmänniskan
Jag är en erfaren och ordentlig tjej på 13 år som ÄLSKAR hästar. Jag har ridit på ridskola i ca. 6 år och jag är medryttare på ett 12-13...
Trädgård & Växter Potatis gillar väl inte kyla alls? Alltså själva knölen. Nollgradigt funkar men de vill inte frysa mer än så. I och för sig blir det väl...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...