Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vem är ansvarig om det händer något, om jag låter någon rida på mina hästar?
Kan jag säga att "all ridning sker på egen risk" eller är...
Hästmänniskan
Har tänkt göra slag i saken och uppfylla min dröm om att bli ridinstruktör inom centrerad ridning. Finns det någon här som gjort det och...
Hästmänniskan
Måste bara skriva av mej lite för jag är förbannad. I början av sommaren, så frågar en "kompis" till mej, om hennes häst får stå i vårt...
Ekonomi & Juridik
Det här har jag bara väntat på.
Nu kommer det troligen att beslutas om rejäla begränsningar, iallafall för ridning på annans mark där...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar vart man kan hyra/köpa en gödselcontainer? Jag har letat och letat och det känns som att alla finns längst upp i sverige. Dem...
Juridik & Ekonomi Jag fick en gång restskatt på 1 kr om jag minns rätt :rofl:
Betalade den ganska surt då jag tyckte att det var fånigt :rofl: (Samt att...
Trädgård & Växter Jag tror faktiskt att min lilla luftfuktare hjälper. När jag klev in i rummet häromdagen efter inte ha varit där i ett par dagar (dvs...
Trädgård & Växter Det finns en tom kruka på uteplatsen (som står mot söder) och jag funderar på om vi ska ha någon blomma i den. Men vi åker iväg till...