Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan hejsan nu är de så att jag och min sambo har skaffat gård ,jag har ett eget hbl f-95 nu står han på bete i närheten men vill gärna ha...
Svar
5
· Visningar
1 965
Senast: Gelina
·
Hästmänniskan om en månad flyttar jag till Irland för att plugga i 10 månader. kommer att gå ifrån häst varje dag till ingen häst alls. Abstinesen...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Rouise
·
Hästmänniskan Gång efter gång dyker det upp trådar där folk ej skrivit kontrakt, ej får betalt för stallhyra, ej blir av med häst osv. En del av...
Svar
17
· Visningar
2 186
Senast: kopparberg
·
S
Hästmänniskan Hej! Är ny här, även om jag läser här rätt ofta. Jag hoppas att mitt inlägg hamnat rätt. Är så att jag är i en lite knivig...
Svar
11
· Visningar
2 114
Anläggning Jag undrar hur det är med reglerna. Vi har precis flyttat till gård och håller på att planera en tillbyggnad till stallet. Vi kommer...
Svar
9
· Visningar
3 621
Senast: Kookaburra
·
Ekonomi & Juridik Vem är ansvarig om det händer något, om jag låter någon rida på mina hästar? Kan jag säga att "all ridning sker på egen risk" eller är...
Svar
9
· Visningar
2 116
Senast: labb
·
Anläggning Nu har man kommit så långt att man börjar leta efter gård, och då poppar det självklart upp en massa frågor :p Så tänkte höra med er...
Svar
7
· Visningar
3 071
K
Hästmänniskan Hej! Nu i höst flyttar jag till Jönköping för att plugga och har fått möjligheten att ta med min foderhäst ner. Nu till min...
Svar
4
· Visningar
1 950
Senast: Andorra
·
Hästmänniskan Ligger här i sängen och har varit extremt influensasjuk. Nu börjar jag må ngt bättre men inte tillräckligt för att jobba, så då... 2
Svar
36
· Visningar
3 922
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Jag lyckades vrida om min vrist och fick en trevlig spricka i den med. Efter det har ja inte ridit för ja inte fick av läkaren. Detta...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Bejbie
·
Hästmänniskan Har tänkt göra slag i saken och uppfylla min dröm om att bli ridinstruktör inom centrerad ridning. Finns det någon här som gjort det och...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: Juzzi
·
A
Hästmänniskan Måste bara skriva av mej lite för jag är förbannad. I början av sommaren, så frågar en "kompis" till mej, om hennes häst får stå i vårt...
Svar
4
· Visningar
2 389
Senast: Allobosia
·
Hästmänniskan Hej, sitter fast i en mycket jobbig situation! Jag är nu gravid i v 20 , allt var planerat och jag är super glad över detta:D.. Nu... 2
Svar
35
· Visningar
4 585
Ekonomi & Juridik Det här har jag bara väntat på. Nu kommer det troligen att beslutas om rejäla begränsningar, iallafall för ridning på annans mark där... 11 12 13
Svar
243
· Visningar
19 363
Hästmänniskan Jag har äntligen bestämt mig för att köpa egen häst! Efter några år på ridskola och ett antal medryttarhästar, privat träning mm mm...
Svar
9
· Visningar
1 897
Ekonomi & Juridik En hästägare i stallet har inte betalat stallhyra regelbundet under ett år och dessutom inte brytt sig om sin häst under detta år...
Svar
12
· Visningar
1 651
Ekonomi & Juridik Jag undrar vart man kan hyra/köpa en gödselcontainer? Jag har letat och letat och det känns som att alla finns längst upp i sverige. Dem...
Svar
3
· Visningar
8 907
Senast: rebus
·
Hästmänniskan ...er bil under dessa förutsättningar? Barn till en ytlig bekant till familjen (känner inte barnet alls) skickar ett sms där denne... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 281
Hästmänniskan Jag ska iväg och kolla på ett par ettåringar i veckan och har funderingar på att köpa en. har haft hästar hela livet men är inte så...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Hellena
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt Men jag har lånat en häst på foder, allt verkade jätte seriöst i början. Men nu får jag inte tag på...
Svar
13
· Visningar
2 587
Senast: Bejbie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka