Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej alla! Jag tänkte bara kolla om någon har nån erfarenhet av att jobba på en ranch i USA? Jag skulle jätte gärna åka dit en sommar när...
Ekonomi & Juridik
Var ligger priserna nånstans, ungefär, för ett polskt halvblod/varmblod, ca två år (köp i Polen)? Finns det vettig avel där och är det...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett litet problem, jag har hittat en häst som jag verkligen tror är min drömhäst. Men jag vet inte om jag ska slå till och köpa...
Ekonomi & Juridik
Jag har varit till kliniken med min foderhäst som inte kändes bra. Nu ska jag göra en skadeanmälan till Agria men är osäker på hur jag...
Ekonomi & Juridik
Jag har från grannkommunen hört om ett knepigt fodervärdsavtal som gått åt pipan och undrar;
Får man som uthyrare av stallplats skicka...
Ekonomi & Juridik
Känner någon till någon gård/verksamhet som har boskap/jordburk där de anväder sig mycket av hästryggen?
Letar nämligen praktikplats...