Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har precis tagit öven en försäkring på en häst som är föräkrad på sveland. Nu när ja fick papperna så står det längst ner:
"Övriga...
Hästmänniskan
Jag är sugen på en egen häst, men är osäker på om jag har de kunskaper som krävs för detta. När jag var yngre red jag på ridskola samt...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet när ett bete måste vara betat för att man inte ska förlora EU-bidraget? Det måste ju finnas någon datum/tidsgräns...
Ekonomi & Juridik
För att göra en lång historia kort så sålde jag min häst sommaren 2008 men på grund av diverse problem hos de nya ägarna kom hon hem...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag undrar om någon kommun har regler för aktivitetsbidrag till föreningar som även främjar individuella sporter inte bara sport...
Ekonomi & Juridik
Jag och min kompis har problem med grannen som bor intill vårt sommarbete.
Hagen går utmed deras tomt och infart och grannen envisas...
Ekonomi & Juridik
Har hittat en 4-årig halvblodsvalack som jag ska köpa om allting går vägen men sitter och funderar på hur ingående vet. besiktning jag...
Ekonomi & Juridik
Jag är ägare till en häst som jag har lånat ut på foder. Nu vill jag ha tillbaka min häst då jag har fått ordning på både ekonomi och...
Hästmänniskan
Hur viktigt är det att hovslagaren är med i Hovslagarföreningen? Förr om åren, vad jag minns, tyckte många att det var jätteviktigt, men...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Kropp & Själ Gymets hunkiga pt tränar bredvid mig och här ligger jag och dör under mina 8kgs hantlar med ett rött märke i pannan efter ha krockat med...