Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Var häromdagen med om min hittills värsta ridolycka någonsin, då en häst stack med mig och bockade av mig, varpå jag slog mig medvetslös...
Hästmänniskan
Drömmen om att börja rida igen och till slut skaffa häst gör sig påmind titt som tätt. Jag helt och hållet levde för hästar mina första...
Ekonomi & Juridik
Så här är det. Idag skulle jag fylla på vatten till mina hästar, jag är också hundvakt åt grannens hund. Hade med mig henne i koppel...
Ekonomi & Juridik
Som rubriken lyder... är det när sista bakbenet lämnar marken upp i släpet eller är det när högra bakbenet lämnar marken eller hur 17...
Hästmänniskan
Jag har två hästar, jag var inte över 18år när jag köpte dom så min mamma står som ägare. Nu vill jag dock officiellt vara ägare på mina...
Hästmänniskan
Nu till hösten kommer jag antagligen att börja på Berga, och jag undrar vilka som sökt dit, eller som redan går där eller vilka som gått...
Juridik & Ekonomi Jag fick en gång restskatt på 1 kr om jag minns rätt :rofl:
Betalade den ganska surt då jag tyckte att det var fånigt :rofl: (Samt att...
Trädgård & Växter Jag tror faktiskt att min lilla luftfuktare hjälper. När jag klev in i rummet häromdagen efter inte ha varit där i ett par dagar (dvs...
Trädgård & Växter Det finns en tom kruka på uteplatsen (som står mot söder) och jag funderar på om vi ska ha någon blomma i den. Men vi åker iväg till...