Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Hej!:) Jag har länge velat jobba på typ en farm med hästar utomlands, eller bara ett vanligt stall, är rättså öppen för...
Svar
0
· Visningar
1 146
Senast: poa
·
Anläggning Vi ska ha ett öppningsbart fönster i vår ligghall som är klätt med vindnät. Men frågan är vilket vindnät? Det finns ju olika färger och... 2
Svar
21
· Visningar
5 816
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Var häromdagen med om min hittills värsta ridolycka någonsin, då en häst stack med mig och bockade av mig, varpå jag slog mig medvetslös... 2
Svar
24
· Visningar
4 886
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning Vi har varit på jakt efter en hyffsad traktor med lastare ett tag, för att underlätta hanteringen av foder/strö och annat som behöver...
Svar
3
· Visningar
1 640
P
Hästmänniskan Mina föräldrar köpte en stor nordsvensk valak för nästan 20 år sedan. Pappa körde i skogen med honom i början, för det var tanken med... 10 11 12
Svar
235
· Visningar
22 254
H
Hästmänniskan hm blev erbjuden en häst med lite spatt och pålagringar ibakbenen ,hon säger att hon funkar ändå utmärkt för de ja söker lugna...
Svar
14
· Visningar
1 686
Senast: em-pirre
·
Hästmänniskan Hej jag fick ett samtal ifrån en person som jag har känt ett par år, men vi kan inte kalla varran när vänner. Hon hade flyttat 73min... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 461
Senast: Hellena
·
N
Hästmänniskan Drömmen om att börja rida igen och till slut skaffa häst gör sig påmind titt som tätt. Jag helt och hållet levde för hästar mina första...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: Nila
·
Ekonomi & Juridik Så här är det. Idag skulle jag fylla på vatten till mina hästar, jag är också hundvakt åt grannens hund. Hade med mig henne i koppel... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
21 377
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Söker en ponny som ska funka som sällskap i hagen åt våra ston, unghästar och fölen. MEN ska funka för döttrarna att rida på. Min...
Svar
13
· Visningar
1 408
Senast: Sickan
·
Anläggning Hej! Har under alla år stått inanckorderad där hö, spån och kraftfoder ingått. Nu ska jag köpa det själv. I stallet står bara min häst...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Elisha
·
C
Hästmänniskan Har två hästar som vi håller på att ordna pass till. Hästarna "döptes" av förra ägarens barn, och namnen finns enbart inskrivna i...
Svar
10
· Visningar
1 577
Senast: Hambo
·
Hästmänniskan Mamma och jag har en häst tillsammans. Eller ja egentligen är det hennes häst, men jag hjälper till lika mycket ungefär. Jag har bott... 2
Svar
27
· Visningar
3 304
Senast: Lager
·
M
Hästmänniskan Fick frågan här om dagen och lovade kolla upp detta. Finns det någon ranking? Länka gärna.
Svar
15
· Visningar
9 497
Senast: Saraoliv
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder... är det när sista bakbenet lämnar marken upp i släpet eller är det när högra bakbenet lämnar marken eller hur 17... 2
Svar
24
· Visningar
2 928
Senast: boccia
·
S
Hästmänniskan Har en importerad häst som endast har ett utländskt pass vart skickar jag det för att få ett svenskpass?
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Ingridl
·
A
Hästmänniskan Måste posta en till tråd i dag:D:D:D Vi har ett sambo par i vårat stall. Dom har en varsin häst. På senare tid har killen i familjen... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
16 159
Senast: sona
·
Anläggning I ett svagt ögonblick för ca. 4 år sen fick jag för mig att kalka alla putsade väggar inne i stallet. Efter några dagars arbete insåg...
Svar
8
· Visningar
3 860
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Jag har två hästar, jag var inte över 18år när jag köpte dom så min mamma står som ägare. Nu vill jag dock officiellt vara ägare på mina...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Hambo
·
J
Hästmänniskan Nu till hösten kommer jag antagligen att börja på Berga, och jag undrar vilka som sökt dit, eller som redan går där eller vilka som gått... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 108
Senast: MirakelJenny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka