Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
God kväll bukare!
Det är nu såhär att jag skulle vilja testa om in/tillridning och försäljning skulle vara något som funkar här uppe...
Ekonomi & Juridik
Om man köpt en maskin för mer än en halv miljon, garantin gäller 1 år från leverans.
Den börja klatra redan första säsongen, den kunde...
Hästmänniskan
Idag är jag inte värd ett skit. . Idag har jag sett till att ett barn har ramlat av en häst. Det var mitt fel, enbart genom att jag mot...
Hästmänniskan
Har nu snubblat över massa annonser med ingen bild eller video på hästen. Men MASSA bilder på mamma, pappa, moster, farfar osv osv. Och...
Ekonomi & Juridik
Hej! Ngn som vet om försäkringsbolaget tar klinikbesiktingen om man väljer att göra detta innan köp/försäljning?
Undrar även vad det...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Efter att jag nu har kollat runt kring massa hästannonser här på bla. buke under kategorin "Under 30 000 kronor, Hästar" eller nåt...
Ekonomi & Juridik
Min nya fina vackra häst är sjuk .
Jag köpte honom på auktion i Oktober .
Självfallet var han besiktigad, jag har dessutom känt honom 1...
Hästmänniskan
hur ska man bygga en box? ska man ha två lager trä eller bara ett? hur tjocka ska dom vara? hur ser boxgaller ut? får man dom som lösa...
Hästmänniskan
Egentligen så förstår inte jag varför man kräver pengar för att någon ska hjälpa dig motionera och ta hand om din häst. Lägger man ut en...
Hästmänniskan
Om du hade någon som var hästvakt åt din häst i 3 veckor medans du var utomlands, hade du gett denne person något som tack för hjälpen...
Ekonomi & Juridik
Jag är på jakt efter ny häst och har börjat spana en del. Har köpt häst förut men då har situationen varit sådan att jag inte behövt...
Hästnyheter Epoken Henrik von Eckermann är det största och mäktigaste ridsportvärlden någonsin skådat. Jag vet inte med er men jag har känt en extra...