Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg En bild på mig och min polle, en sen sommarkväll! :)
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Snoozam
·
Hästmänniskan Har en dotter som sommarjobbar i en fabrik å dessa tider...hallå.. Jobbar själv i vården och vet att tiderna kan vara oregelbundna... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 939
Senast: Dana
·
Ekonomi & Juridik God kväll bukare! Det är nu såhär att jag skulle vilja testa om in/tillridning och försäljning skulle vara något som funkar här uppe...
Svar
19
· Visningar
2 485
Senast: Ramona
·
I
Ekonomi & Juridik Jag köpte en hingst som 2 åring, och nu i år är han godkänd för avel. Jag driver en liten enskild firma, så nu vill jag lyfta in...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: IrishCobTinker
·
Ekonomi & Juridik Om man köpt en maskin för mer än en halv miljon, garantin gäller 1 år från leverans. Den börja klatra redan första säsongen, den kunde...
Svar
19
· Visningar
2 113
Hästmänniskan Idag är jag inte värd ett skit. . Idag har jag sett till att ett barn har ramlat av en häst. Det var mitt fel, enbart genom att jag mot...
Svar
18
· Visningar
3 057
Senast: Vita_N_6520
·
Hästmänniskan Har nu snubblat över massa annonser med ingen bild eller video på hästen. Men MASSA bilder på mamma, pappa, moster, farfar osv osv. Och... 2
Svar
20
· Visningar
2 510
Senast: sthu
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ngn som vet om försäkringsbolaget tar klinikbesiktingen om man väljer att göra detta innan köp/försäljning? Undrar även vad det...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: Ickapeltz
·
R
Hästmänniskan Hej! Jag är en 15 årig tjej som har ridit sedan jag var 5 år gammal. Jag funderar på att köpa min medryttarhäst och flytta honom till...
Svar
16
· Visningar
1 694
Senast: Riverbridge
·
Hästmänniskan vet inte om jag lagt tråden rätt. men jag har ett jobbigt problem som hindrar mig enormt mycket.när jag ska rida i paddocken även om...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: karini
·
Ekonomi & Juridik Hej! Efter att jag nu har kollat runt kring massa hästannonser här på bla. buke under kategorin "Under 30 000 kronor, Hästar" eller nåt... 2
Svar
29
· Visningar
5 429
Senast: Home
·
E
Ekonomi & Juridik Är det någon här inne på Buke som har koll på läget när det kommer till media, tidningar osv? Hästinriktning såklart! ;) Betalar...
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Min nya fina vackra häst är sjuk . Jag köpte honom på auktion i Oktober . Självfallet var han besiktigad, jag har dessutom känt honom 1... 2
Svar
33
· Visningar
3 813
Senast: pulkaskurk
·
S
Hästmänniskan Anonymt nick p.g.a. ev. skadeglada människor. Vet inte riktigt hur jag ska göra med min häst och eftersom jag inte har någon direkt... 2
Svar
35
· Visningar
4 147
Senast: MamaJustify
·
B
Hästmänniskan hur ska man bygga en box? ska man ha två lager trä eller bara ett? hur tjocka ska dom vara? hur ser boxgaller ut? får man dom som lösa... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
19 951
Senast: Buck
·
G
Anläggning Vi har planer på att bygga om en befintlig byggnad till stall och jag har därför många tankar som snurrar i huvudet. :crazy: Just nu...
Svar
10
· Visningar
2 084
Senast: segersten
·
M
Hästmänniskan Egentligen så förstår inte jag varför man kräver pengar för att någon ska hjälpa dig motionera och ta hand om din häst. Lägger man ut en... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
14 273
Senast: Pettsson
·
Hästmänniskan Om du hade någon som var hästvakt åt din häst i 3 veckor medans du var utomlands, hade du gett denne person något som tack för hjälpen... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 254
Senast: Mysaan
·
C
Hästmänniskan Hej! Behöver skriva av mig lite och få lite råd av kloka hästmänniskor!;) Såhär är läget, har just sålt min häst, med stor sorg, pga...
Svar
10
· Visningar
1 430
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Jag är på jakt efter ny häst och har börjat spana en del. Har köpt häst förut men då har situationen varit sådan att jag inte behövt...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka