Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har långt gångna planer på att riva befintligt stall och bygga nytt. Är det någon här som gjort det sista åren? Tips och ideer mottages...
Hästmänniskan
Hej hej,
jag har lite funderingar på vad det kan kosta med lite stängsel, har försökt kolla runt men hittar inte riktigt priser på det...
Hästmänniskan
hoppas jag lägger tråden rätt.....jo det är så här att jag har hittat en superfin häst som jag bara måååååste ha...tyvärr är prislappen...
Hästmänniskan
Hm. För att göra en väldigt lång historia kort.
Fick precis ett telefonsamtal som gör mig Mycket mycket upprörd, och jag känner att det...
Hästmänniskan
Vi ska så småningom bygga stall hemma och jag går och funderar på olika lösningar. Nu har funderingen hamnat på utestall!
Någon som har...
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...