Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har långt gångna planer på att riva befintligt stall och bygga nytt. Är det någon här som gjort det sista åren? Tips och ideer mottages...
Svar
10
· Visningar
1 443
Senast: lenven
·
Hästmänniskan Hej hej, jag har lite funderingar på vad det kan kosta med lite stängsel, har försökt kolla runt men hittar inte riktigt priser på det...
Svar
19
· Visningar
12 650
Senast: jhw
·
Hästmänniskan ska snart inreda mitt shettis stall... skall vara två boxar i shettisformat utan galler... funkar 2.20x2.07m som storlek per box? är...
Svar
1
· Visningar
1 290
Senast: lizzie
·
T
Hästmänniskan nu har man blivit lurad igen, är man dummast av alla eller? Känner ett starkt behov av att slå på något....:devil: fick en häst för... 2
Svar
22
· Visningar
2 536
Senast: Tracyblue
·
Hästmänniskan Finns det godkänd fläkt att montera i stall som är så liten att den passar i ett vanligt fyrkantigt ventilutrymme? (ca 20x20 cm) Finn...
Svar
8
· Visningar
2 637
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Jag har lyckats få en utbrytardrottning på händerna. Hon är helt omöjlig att hålla innanför staketet. Nu har jag 3 st trådar (vitt...
Svar
17
· Visningar
2 321
Senast: Stina_Julle
·
Hästmänniskan Jag och min man är inte riktigt överrens.... Kan man använda armeringpinnar som jordspett? Och hur skarvar ni ståltråd/blanktråd?
Svar
19
· Visningar
12 131
Senast: Mynta2
·
G
Hästmänniskan Vet att det redan finns en liknande tråd, men jag ville inte kapa den så jag gör en egen... Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det...
Svar
12
· Visningar
1 386
Senast: GallantSpecial
·
Hästmänniskan Har jäkligt dålig koll på hur de olika transportmärkena ser ut, och skulle behöva lite hjälp av er! Min häst vill gärna ha en...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Rambolina
·
Hästmänniskan hoppas jag lägger tråden rätt.....jo det är så här att jag har hittat en superfin häst som jag bara måååååste ha...tyvärr är prislappen... 2
Svar
23
· Visningar
5 288
Senast: ZOFUS
·
A
Hästmänniskan Vad ska man tänka på när man köper ett föl f.07 eller en unghäst f. 06-05? Dom e du då inte inridna så man kan ju gärna inte provrida...
Svar
12
· Visningar
1 073
·
Hästmänniskan Har när jag byggt mina boxar och när jag tittade innan läst på så att jag skulle följa gällande regler. Även om jag inte har mer än 4...
Svar
5
· Visningar
1 130
·
S
Hästmänniskan Undrar lite, ni som lever på hästföretagen. Vad har ni för bidarg om ni har det? Vart kan man få det ifrån, vart söker man osv...
Svar
13
· Visningar
1 566
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Hm. För att göra en väldigt lång historia kort. Fick precis ett telefonsamtal som gör mig Mycket mycket upprörd, och jag känner att det... 2
Svar
38
· Visningar
4 433
Senast: Jen80
·
Hästmänniskan Nu behöver jag verkligen hjälp. Det är såhär att jag ska sälja en häst till en kompis. H*n ska ha 40.000kr av köpesumman och jag får... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 943
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Alla uteboxar jag sett hittils har varit oisolerade. Har søkt här på Buke men inte hittat något om detta. Jag funderar på att bygga...
Svar
8
· Visningar
2 415
Senast: Netika
·
Hästmänniskan Jag undrar över vilka egentliga krav som finns gällande stall när hästar går på bete, säg 3 veckor? Måste det finnas stall i närheten...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Ashira
·
S
Hästmänniskan Flytta gärna tråden om den ligger fel! Jag har börjat fundera på att starta eget, men måste först fundera hur det ska gå ihop. Tanken...
Svar
1
· Visningar
2 513
Senast: JustInCase
·
S
Hästmänniskan Vi ska så småningom bygga stall hemma och jag går och funderar på olika lösningar. Nu har funderingen hamnat på utestall! Någon som har...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: JustInCase
·
Z
Hästmänniskan Någon som behövt lämna tillbaka sin foderhäst efter mer än ett år? Var det jobbigt, eller kändes det som en lättnad? Berätta allt!
Svar
19
· Visningar
2 044
Senast: Flyttfogel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur