Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Vad tycker ni jag ska göra? Hade först dotterns ponny i ett nybyggt jättefint stall. Det var bara det att ägaren la sig i allt vi...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Hej! Min dotter var ju med om en liten olycka för några veckor sedan med sin häst. Har skrivit tidigare om detta i en annan tråd. Hon... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 398
Senast: Yrja
·
B
Hästmänniskan Vad har ni för ansvarsområden utdelade? vad har ni stött på för problem inom styrelsen och vad har ni gjort åt dem? hur gör ni vid...
Svar
1
· Visningar
731
Q
Hästmänniskan På vilket sätt ska man rida för att bäst träna upp kroppen? Hur ska man sitta? Ska man rida med sadel eller barbacka? Ska man arbeta...
Svar
14
· Visningar
2 072
Senast: Qwyxz
·
Hästmänniskan Okej. Hästämne här då! Jag har ridit in en 5-årig vallack. Nu ska han säljas och jag känner bara att jag MÅSTE köpa honom. Egentligen...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: nidron
·
A
Hästmänniskan ... en bekant har just fått erbjudandet att få ett hus på hästgård ommålat. Tydligen dök det upp nån på gårdsplan som ville ha...
Svar
10
· Visningar
1 861
Senast: celu
·
Hästmänniskan Jag har läst på JBVs hemsida om minsta tillåtna höjd men fattar inte riktigt hur man "räknar". Om jag tex har en häst på 163 så...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: kvandi
·
S
Hästmänniskan Hur många hästar ska man minst ha om man vill dra av moms? Har för mej att jag läst minst 4 hästar, men är inte alls säker.. Hur går...
Svar
10
· Visningar
1 253
Senast: Rambolina
·
A
Hästmänniskan Hur skaffar man sponsorer? måste man typ tävla på elitnivå för nån ska vilja sponsra en? nån som har några erfarenheter?? /Anna
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan En fyraårig bruksnordishingst. Är det lämpligt för någon som aldrig haft häst förut? Dock har personen 6 års rid och hästvana, och...
Svar
11
· Visningar
1 316
Senast: search
·
Hästmänniskan hej.. satt och skrev ett avtal precis.. har haft min häst på annons så nu är det en tjej som ska ha honom på prov nån månad. låter detta...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: ZOFUS
·
T
Hästmänniskan Hur många timmar får man köra häst utan uppehåll? Och hur skulle ni ha gjort i mitt fall, kommer att behöva köra över 50 mil för att få... 2
Svar
34
· Visningar
15 316
Senast: Kratus
·
E
Hästmänniskan Det är något 'fel på mig'! :crazy: När jag rider (oavsett vilken häst och sadel) känns det som följande: *högra stiglädret känns... 2
Svar
22
· Visningar
2 717
Senast: Sellan
·
B
Hästmänniskan Hej, jag ska börja trean på gymnasiet i höst, jag valde mellan musikinriktning och hästinriktning, och valde musik. Men jag vill ändå...
Svar
3
· Visningar
1 410
Senast: Bright_Eyes
·
S
Hästmänniskan Mamma lånade ut en häst på foder. I hagen sparkade mammas häst en annan. Vem ska betala veterinärräkningen?? De som lånade hästen hotar... 2
Svar
28
· Visningar
2 890
Senast: mizz_perfect
·
U
Hästmänniskan Igår när jag och en kompis var ute och red, en sån där perfekt tur, lite bad med hästarna, solen sken insektsfritt (mer eller mindre)... 2
Svar
31
· Visningar
3 217
Senast: Latoxen
·
S
Hästmänniskan Har läst lite om slipers som jag tänkte ha som kant runt paddocken, men det varnas för att de är behandlade med kreosot och ska därför...
Svar
18
· Visningar
5 749
Senast: hästig
·
B
Hästmänniskan Hejsan! Jag har en liten fråga, igentligen kan jag ju svaret själv men jag skulle vilja höra vad ni andra tycker. :) Jag har ridit i...
Svar
9
· Visningar
1 258
Senast: Gnapp
·
Hästmänniskan På flera år har det inte funnit en enda gård värd att bjuda på där jag bor, helt plötsligt finns det två samtidigt! :banana: Så olika... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 323
Senast: Fredag
·
M
Hästmänniskan Sett Bennis filmerna i kväll och blev inspirerad att bygga en rundcorall (longeringsvolt) ca16m i diameter. Runt denna en fyrkantig...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: medusa1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka