Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vi har bokat en förjsäljningsmonter på Göteborg Horesshow och ska sälja ett par hästvårdsprodukter (ca. 4 olika saker) och har plats att...
Ekonomi & Juridik
Funderar på att i framtiden åter skaffa häst. Troligen foderhäst. Det ligger många år framåt i tiden, så jag förstår att det inte går...
Hästmänniskan
Det finns en hästägare, vi kan kalla h*n X. Som har ett antal hästar och ponnier, problemet är att X i fråga aldrig tar sig tid för sina...
Hästmänniskan
Vilka är största skillnaderna mellan varm/ halvblod? Vilken föredrar ni? Är "alla" varmblod heta o svårridna, eller är det ngt jag fått...
Ekonomi & Juridik
Om man har en jordbruksfastighet och har ett inackorderingstall, hur mycket får man då tjäna innan man ska betala sociala avgifter och...
Ekonomi & Juridik
Vi ska bygga två shettisboxar.
Vill ha förslag på material, ritningar, tips och ideer.
Det blir två stycken på lite mer än 4 kvadrat...
Hästmänniskan
Det är så här att jag söker en häst på foder och har hittat en som är mycket intressant,har sett bilder och filmer på hästen och ägaren...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Trädgård & Växter Var på en plantagen idag och såg denna blomma (Cineraria Senetti), så häftigt starkt blålila färg 😍
Fotot luras inte, nästan så att...
Trädgård & Växter Kikade in på Plantagen vid bergianska trädgården idag (igår), jag blev lite förvånad över att det inte var så farligt dyrt som jag hade...