Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har för ett par veckor sedan köpt en nya dressyrsadel till min häst. Äntligen hittade jag denna perfekta sadel och dessutom till...
Ekonomi & Juridik
Har för mig att jag sett liknande trådar men hittar dem inte så det får bli en ny...
Funderar på att sälja min häst. Det som direkt...
Hästmänniskan
Jag har hopprädsla. Otroligt jobbigt, eftersom jag tycker det är kul och är alltid jättestolt efter. Vågar inte hoppa högre en 70 cm ca...
Ekonomi & Juridik
Min kompis häst har hon ägt i ca 1½ år nu, men han har tyvärr ingen stamtavla..
Står okänd överallt..! :(
Han heter Sicko och är 5 år...
Hästmänniskan
Knepig rubrik kanske. men jag känner mig så osäker!!
Tittar runt efter häst just nu, och jag är rädd för att verka oseriös/okunnig när...
Hästmänniskan
Vet inte om jag lagt tråden rätt eller om jag ens får lägga ut en sådan här tråd men jag testar.
En vän till mig har frågat mig om ajg...
Hästmänniskan
Jag skall susa upp till Sverige och hämta hästen om ett par veckor, är det någon här som har erfarenhet att åka med färjan Puttgarden -...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Trädgård & Växter I lägenheten i stan så har vi bott med inplastat hus de senaste åren tills de äntligen tog bort plasten förra året. Men det var ju...