Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
114
Senast: Anyo
·
Anläggning klarar man av att ha ett lösdriftsstall utan el?? man kan ju använda batterier till eltråden,men hur skulle man kunna fixa belysning...
Svar
11
· Visningar
1 858
Senast: videnlis
·
Ekonomi & Juridik Jag har i dagarna sålt ett föl som föds 2011. Jag är företagare och köparen privatperson. Hur ska jag tänka när det gäller dolda fel på... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 178
Senast: Ramona
·
Anläggning Vill veta lite om vad ryttarna har för kriterier på ett ridhus? Hinder, speglar, underlag? Allt kan vara av intresse! Erfarenheter?
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: Långnos
·
Hästmänniskan Hej! Jag läser andra terminen på socionomprogrammet. Har en 1,5 årig unghäst som jag haft hos min moster fram tills nu. (Köpte honom... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 652
Senast: yooleeah
·
Ekonomi & Juridik Jag har lite funderingar på hur man ska kunna lösa situationen i mitt stall. Just nu står jag och en annan tjej inackorderad i detta...
Svar
15
· Visningar
3 659
Senast: Tacitus
·
T
Ekonomi & Juridik vad krävs för att man ska få kalla sig stuteri? Att skaffa stuterinamn, kräver det något speciellt? har inget företag men tänker...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: arabia
·
Ekonomi & Juridik Hur mycket är brukligt att betala för tillsyn på en häst? Jag har mina hästar inaccorderade i ett litet stall med 4 boxar, för... 2
Svar
20
· Visningar
2 727
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Ja, BitterAss är trött. I skallen o i själen. Energin är på vippen slut :( Kortfattat; Har 4 hästar, varav 1 utlånad som sällskap... 2
Svar
23
· Visningar
3 351
Senast: BitterAss
·
Ekonomi & Juridik Denna fråga riktar sig främst till er som har hästar som betingar ett marknadsvärde på över 100.000:- Har ni dem försäkrade, och... 2
Svar
34
· Visningar
3 837
C
Hästmänniskan Jag står i ett super mysigt stall där de är fyra hästar. Trivs m hästfolket men inte stallägaren. Är de normalt att tänka; Fint sopat... 2
Svar
31
· Visningar
4 638
Senast: Picazzo
·
Hästmänniskan Kvick hjälp behövs, kört sönder vanliga kombivändaren och har fått hit en annan, men den sprätter iväg hösilaget och strängarna blir...
Svar
2
· Visningar
1 190
Ekonomi & Juridik Vi har byggt ett stall, och jag har en liten uppfödning. Komme att starta ett företag med tiden men jag tror inte det blir på ett tag...
Svar
12
· Visningar
3 858
Senast: Ninnurur
·
Anläggning Jag vet inte om jag kommer att hinna (och ha råd) att få min belysning till ridbanan innan det blir omställning till vintertid så nu...
Svar
7
· Visningar
2 676
Senast: fejko
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag går 3e året på gymnaiset på linjen hästhållning. Jag behöver tips om klassresor som vi kan genomföra :) en klassresa med...
Svar
6
· Visningar
1 384
Hästmänniskan Jag har min häst i ett litet stall med fyra hästar till. Nu när alla har stallat in sina hästar igen efter betet så är det dags för... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 212
Ekonomi & Juridik Saken är den att jag ska ta en ponny på foder från Sverige hit till Åland. Färja + bensin landar på ca 800:- och jag har varken...
Svar
2
· Visningar
989
Hästmänniskan Först & främst, jag är inte säker på att jag har lagt in tråden på rätt ställe. Men jag hoppas på det iallafall.. Men till saken nu. Jag... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 634
Senast: Lobelia
·
Anläggning Har funderat länge på en sak Man läser hela tiden om (ffa häst)ställen som vill tillämpa en periods praktik innan anställning (om...
Svar
8
· Visningar
1 562
Ekonomi & Juridik Några jag känner har ett russ som de nu ska sälja. Ponnyn är fint stammad men var med om en incident för några år sedan, min kompis som...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka