Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har i dagarna sålt ett föl som föds 2011. Jag är företagare och köparen privatperson. Hur ska jag tänka när det gäller dolda fel på...
Ekonomi & Juridik
Jag har lite funderingar på hur man ska kunna lösa situationen i mitt stall.
Just nu står jag och en annan tjej inackorderad i detta...
Ekonomi & Juridik
Vi har byggt ett stall, och jag har en liten uppfödning. Komme att starta ett företag med tiden men jag tror inte det blir på ett tag...
Hästmänniskan
Först & främst, jag är inte säker på att jag har lagt in tråden på rätt ställe. Men jag hoppas på det iallafall.. Men till saken nu. Jag...
Ekonomi & Juridik
Några jag känner har ett russ som de nu ska sälja. Ponnyn är fint stammad men var med om en incident för några år sedan, min kompis som...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Kropp & Själ Det låter tyvärr som ett symptom på att hon inte trivs i skolan. Det är klassiskt med just ont i magen då. Utred såklart fysiska orsaker...