Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Från vilken vikt bör en ryttare leta efter en viktbärande häst? Läser ofta i annonser att hästen är eller inte är viktbärande, men har...
Hästmänniskan
Skrev ett inlägg om en sak jag inte vet vart man ska skriva om det här i forumet men någon här kanske skulle kunna hjälpa mig ändå. :)...
Hästmänniskan
Det här är direkt löjligt, irriterande och gör förbaskat ont, jag har ridit många gånger i mitt liv utan att få skavsår någonstans men...
Hästmänniskan
Hej, jag tänker lite på att ha en foderhäst eller eventuellt köpa en egen häst som jag ska ha på ett stall med mycket kunniga personer...
Hästmänniskan
Hej! Jag är nyfiken och vill veta vad er häst kostar er per månad ? Kostnaderna jag är ute efter är foder, hovslagare, strö, försäkring...
Ekonomi & Juridik
Hälsobesiktningen man måste göra inom 48 timmar innan export (norge i detta fallet) har jag lärt mig måste göras av distriktsveterinär...
Hästmänniskan
Hej allihopa..
Känner mig så kluven över det här med min vikt. Är 1.65 och väger ca 90 kilo. Håller på att tappa vikt sakta men säkert...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...