Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej allihopa!
Jag och en kompis ska göra ett projektarbete som rör hästens beteende. Jag vet att SLU anordnar eller anordnade (vet inte...
Ekonomi & Juridik
:)
Jag skulle gärna vilja ha ett hemma jobb och jobba med hästar men jag hittar ju inget som jag riktigt vill ja vill ju ta han dom...
Ekonomi & Juridik
Att dra in Kronofogden för en faktura på 800:- + moms? Om jag har fattat det rätt så kostar det mig 600:- som sen läggs på det förfallna...
Ekonomi & Juridik
Jaha undrar ni nu, vad är detta?:) Jo anledningen till att jag undrar är... NÄR tar sommaren slut? När måste det finnas vindskydd i...
Ekonomi & Juridik
Sitter och fyller i ett försäljningskontrakt (Deckermans vanliga, från Hööks) och undrar över några saker..
-Under punkt 3 Häst finns...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!!
Har ett problem som gnager mig dag som natt... Jag sålde ett dräktigt islandssto 1 Maj i år som dessutom var dräktig...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...