Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet att det funnits trådar om detta förut, men det är så här... Jag har en 17-årig fullblod/halvblodsvalack. Denna häst har jag haft... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 811
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan Ramla av ganska ordentligt förra veckan och har gjort som jag brukar och rört mig så mkt som det gått och massor av liniment. Det gör...
Svar
7
· Visningar
1 616
Senast: fjordtokan
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Moggie
·
P
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag och en kompis ska göra ett projektarbete som rör hästens beteende. Jag vet att SLU anordnar eller anordnade (vet inte...
Svar
4
· Visningar
1 406
Senast: ppauline
·
Hästmänniskan Jag jobbar på en turridningsfirma och börjar undra över hur mycke grejor folk egentligen tror att vi står till förfogande med. Hjälm... 2
Svar
20
· Visningar
3 430
Senast: magnus242
·
R
Hästmänniskan Jag vill veta om veterinäryrkets baksidor, fördelar, utbildningen... alltingen! Försökte söka på nätet men detta gick inget vidare... 2
Svar
35
· Visningar
6 498
Senast: headstrong_
·
L
Ekonomi & Juridik :) Jag skulle gärna vilja ha ett hemma jobb och jobba med hästar men jag hittar ju inget som jag riktigt vill ja vill ju ta han dom... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 575
Senast: BeastieBabe
·
Anläggning Nu får ni ta fram er kreativa ådra kära bukisar :D Hur skulle ni designa ett stall på cirkus 20 boxar? Vad skulle ni vilja ha med... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
15 958
Senast: L8P8
·
Gnägg Underbart stilig hingstunge e. Santo Peruansk Paso och u. Aska från Nyhammar IS
Svar
0
· Visningar
152
Senast: ingang
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: ingang
·
Hästmänniskan Vilka har avfuktare i stallet å hur tycker ni att det fungerar? Vad behöver man tänka på om man ska investera i en?
Svar
15
· Visningar
7 185
Senast: Maléne
·
Anläggning I främst en av våra hagar så springer älgarna ner staketet varje höst. Vi har provat att sätta plastband över själva staketet, lägga...
Svar
8
· Visningar
1 597
Senast: Maléne
·
E
Hästmänniskan Vart registrerar man en ettåring vars mamma är kallblod och pappa är varmblod? Vilka uppgifter behöver jag ha om hästen för att kunna...
Svar
6
· Visningar
1 284
Senast: Em_E_liE
·
Ekonomi & Juridik Att dra in Kronofogden för en faktura på 800:- + moms? Om jag har fattat det rätt så kostar det mig 600:- som sen läggs på det förfallna... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
22 500
Senast: athena
·
S
Ekonomi & Juridik Jaha undrar ni nu, vad är detta?:) Jo anledningen till att jag undrar är... NÄR tar sommaren slut? När måste det finnas vindskydd i...
Svar
10
· Visningar
2 075
Senast: Immer
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag är lite nyfiken. Om man skulle lämna sin unghäst på lösdrift under de 3 första åren, vad är man då villig att betala? Vad...
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: Equilina
·
Ekonomi & Juridik Sitter och fyller i ett försäljningskontrakt (Deckermans vanliga, från Hööks) och undrar över några saker.. -Under punkt 3 Häst finns...
Svar
11
· Visningar
2 219
Senast: Shaggy
·
J
Ekonomi & Juridik Sålde min kära val för någon vecka sedan. En 9 årig allround val som tävlat lägre klasser i hopp. Han såldes till en finsk tjej... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 229
Senast: jorgensvensson66
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om ni kan hjälpa mig med att svara på den här frågan...: Är det rimligt att betala 1000kr för en stallplats (box på... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 724
Senast: Invinciblestables
·
T
Ekonomi & Juridik Hej allihopa!! Har ett problem som gnager mig dag som natt... Jag sålde ett dräktigt islandssto 1 Maj i år som dessutom var dräktig... 2
Svar
21
· Visningar
4 416
Senast: Dwight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka