Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
hej!
har funderat en hel del på det här med att bli hovslagare och hittade en utbildning i skara. kruxet är bara att man behöver 3...
Hästmänniskan
Hur svårt är det egentligen att komma in? Har kikat här i gamla trådar och läst lite på internet där det verkar sägas att det nästan är...
Ekonomi & Juridik
Hej allihop!
Det är såhär. Jag har hittat en liten shettis, som skall gå som sällskap till våra stor hästar. Den är verkligen jäätte...
Hästmänniskan
Hör ni till dem som sammlar tomma papperspåsar (när ni hällt upp i fodertunnan) i en stor hög och hatar att bära upp de dammiga påsarna...
Ekonomi & Juridik
Har fått en förfrågan från en vän om denne inte kunde få hyra min hästsläp månadsvis, samtidigt som jag är en snäll människa och skulle...
Hästmänniskan
Hästen är försäkrad 100.000:- vet vård och 50.000:- livförsäkring.
Har stått akut på hästklinik och fått akutvård sen i lördags och nu...
Hästmänniskan
Ikväll va jag med om nått konstigt som jag inte kan släppa tanken ifrån. Jag är nyfiken på de övernaturliga men samtidigt realist. aja...
Hästmänniskan
I tidningen Land finns en spalt som man kan skicka in frågor om borttappade saker, försvunna djur och trassliga relationer. Det är en sk...
Hästmänniskan
Kompisen tävla dressyr idag och jag frågade om jag kunde få komma och titta en sväng, och det fick jag. Allt var frid och fröjd och jag...
Ekonomi & Juridik
Har planer på att bli hovslagare, har kollat på en massa olika utbildningar.
vad finns det att välja på ? Någon som är utbildad ? Har...
Ekonomi & Juridik
Ni som är lite mer erfarna, kan någon berätta för mig vad ni har för försäkring på er "ridhäst" och hur mycket ni betalar varje år? :)
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...