Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Kanske fel forum, men jag har försökt söka på internet, hittar dock ingen begriplig information.
Har fått ett jobberbjudande från USA...
Ekonomi & Juridik
Funderade lite på vad man ska ha för försäkring på sin häst?
Har du den både livförskrad och veterinärvårdsförsäkrad eller bara ett av...
Ekonomi & Juridik
Vi flyttar till egen gård i nästa vecka:laugh:
Nu kollar vi runt på gräsklippare, i första hand till tomten ( 2500 kvm), och det får...
Hästmänniskan
Jag måste få hjälp att bearbeta min sorg. Det värsta är nog inte att jag är tvungen att ta bort min prins, det värsta är väntan på den...
Ekonomi & Juridik
Skickade i väg min häst på foder för en månad sen och idag ringde fodervärden och vill lämna tillbaks pga av att hon är gravid och hon...
Hästmänniskan
Självklart duschar jag och tvättar håret efter att jag varit i stallet. Resultat-aldrig någon frisyr. Däremot, händerna...De blir liksom...
Ekonomi & Juridik
Har köpt utrustning på en auktionssida. Betalat i förskott för säljaren hade goda referenser. Nu har säljaren skickat till en adress som...
Hästmänniskan
Är det någon som kan förklara vad som rör sig i huvudet på folk som säger sig ska sälja en vara men sen hör man inget mer än lovord om...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...