Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!!
Har ett problem som gnager mig dag som natt... Jag sålde ett dräktigt islandssto 1 Maj i år som dessutom var dräktig...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar om någon har anmält sig till årets elitfölauktion i Flyinge?
Undrar också om det finns någon som har koll på hur många föl...
Ekonomi & Juridik
som alla vet så är de väldigt tråkig att ALLTID rida ut själv. så har jag de. min häst går med 3 fjordingar som är 1-2 år gamla. altså...
Hästmänniskan
Min prinsessa fick tyvärr somna in i går. Allt är redan ordnat med hemforsling och nergrävning. Men känner nu att jag gärna skulle vilja...
Hästmänniskan
När man pratar om att billiga hästar riskerar att skickas vidare med slakttransporter och annat obehagligt på grund av oseriösa köpare...
Ekonomi & Juridik
Funderar lite på det här med förköpsrätt. Om säljaren vill skriva in i kontrakten "Säljare har förköpsrätt vid ev. försäljning", vad...