Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Ekonomi & Juridik Hej allihopa!! Har ett problem som gnager mig dag som natt... Jag sålde ett dräktigt islandssto 1 Maj i år som dessutom var dräktig... 2
Svar
21
· Visningar
4 416
Senast: Dwight
·
R
Anläggning Här kommer en hejkomochhjälp mig fråga. Ni får tycka att jag är ett riktigt blåbär om ni vill men jag är en total nybörjare vad gäller... 2
Svar
21
· Visningar
3 092
Senast: ball
·
Ekonomi & Juridik Hejsan! Undrar om det är någon som skulle kinna ge mig måtten på en stor fyrkantsbal i halm och hur mycket den väger ungf? Dom är...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Taz
·
Gnägg I morgonsolen den 16e juni, Phillip en timme gammal
Svar
0
· Visningar
130
Gnägg står och gottar sig medan mamma får vifta flugor
Svar
0
· Visningar
110
Anläggning Jag har nyligen köpt ladugård med mark och funderar på stallbygge. Har nu kommit underfull med hur vi vill ha det. :D MEN! Jag har...
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: EmelieR
·
M
Ekonomi & Juridik Jag undrar om någon har anmält sig till årets elitfölauktion i Flyinge? Undrar också om det finns någon som har koll på hur många föl...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: rebus
·
Hästmänniskan Jag blev trampad häromdagen av min Häst . Hon trampade av mig skon bakifrån på min Häl så att säga. Det gjorde självfallet ont. Jag... 2
Svar
25
· Visningar
3 051
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Kikade på programmet till SHS, men fattade inte när det skulle vara "Tusen coch en natt"-temat med kameler och grejer... Nån som har...
Svar
11
· Visningar
1 897
Senast: ASKAPLASKA
·
Hästmänniskan Jag har min islandshäst uppstallad i ett jättebra stall här i närheten. Nu kommer det lite nya hästar och vi ska flytta om lite på...
Svar
7
· Visningar
1 820
Senast: Nea86
·
Ekonomi & Juridik Självklart vill jag ha den allra bästa försäkringen till min häst. Plånboken vill ju dock ha den billigaste. Min häst har varit...
Svar
18
· Visningar
1 831
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik som alla vet så är de väldigt tråkig att ALLTID rida ut själv. så har jag de. min häst går med 3 fjordingar som är 1-2 år gamla. altså...
Svar
6
· Visningar
1 077
Senast: candelia
·
Hästmänniskan Min prinsessa fick tyvärr somna in i går. Allt är redan ordnat med hemforsling och nergrävning. Men känner nu att jag gärna skulle vilja...
Svar
7
· Visningar
1 657
Senast: embe95
·
Hästmänniskan Hej allihop! :) Tänkte bara be om lite tips/råd! Det är så att jag är ute efter en till häst. Har hittat en som jag är mycket...
Svar
13
· Visningar
1 398
Senast: Anastacia
·
Anläggning Ok är i fäd att bygga stall. Ska gjuta plattan snart och snickaren som ska göra det ville gärna ha förslag på hur man fixar med golvet...
Svar
5
· Visningar
1 452
Senast: LFreddy
·
Svar
0
· Visningar
106
Svar
0
· Visningar
104
Hästmänniskan När man pratar om att billiga hästar riskerar att skickas vidare med slakttransporter och annat obehagligt på grund av oseriösa köpare...
Svar
11
· Visningar
2 076
Senast: Andromedae
·
Ekonomi & Juridik Funderar lite på det här med förköpsrätt. Om säljaren vill skriva in i kontrakten "Säljare har förköpsrätt vid ev. försäljning", vad... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 194
Senast: Jossantt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka