Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
nu har jag hittat en häst att hyra över vinten! :) försäkring,sadel,träns ingår från september till 1 juni. för 5000:- men skulle gärna...
Hästmänniskan
Ja, jag tänkte räkna ut vad det ungefär skulle kosta mig att ha en ponny på foder. Men vilka kostnader är det som man ska räkna med, och...
Hästmänniskan
Hur stor hage tycker NI att hästar på lösdrift ska ha? Per häst. Om det är hästar, alltså över ponnymått. Hur tycker ni att hagen SKA se...
Hästmänniskan
Jag och min sambo letar gård. Vi har nu hittat en intressant, huset är kanonfint och som vi tänkt oss. Ladugråden ser däremot inte lika...
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...