Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi har i klubben många som jobbar med hästar yrkesmässigt på olika sätt, om de kan tänka sig att sponsa med detta som pris vid tävling...
Hästmänniskan
Syrran funderar på att ta ett sabbatshalvår o jobba lite utomlands men det är lite svårt att hitta... Därör skulle jag/hon behöva lite...
Hästmänniskan
Jag har nyligen köpt en liten hästgård med 2 ha åkermark och 1 ha betesmark. Kommer att ha 3 stycken hästar i storleken "liten häst" som...
Hästmänniskan
jag har en häst hemma som jag köpte med en gaffelbandsskada. jag försäkrade honom med skadan och fick ju då reservationer för senskador...
Hästmänniskan
En liten fråga..
En kompis lånade ut sin häst på foder till en annan kompis i 3 månader, avtalet var muntligt (eftersom de var vänner)...