Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Som rubriken säger kommer här en nybörjarfråga om agilityhinder: De slalompinnar som säljs på t ex Hööks är ju i två färger, och ska...
Svar
7
· Visningar
734
Övr. Hund Jag går lunchpromenad i skogen varje dag med hunden och imorgon startar älgjakten. Jag har tre olika favoritskogar men det väldigt... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 688
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag har en trimras som jag trimmar(rycker) förhand och det brukar gå lätt för att man tydligt ser hur den nya pälsen växer upp. Men nu...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Xxx99
·
Hundhälsa Ni som simtränar med era hundar i bassäng, utan att det är rekommenderad rehabilitering, varför gör ni det? Vad ger det er hund? Det... 2
Svar
24
· Visningar
2 026
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Min Chihuahua är extremt frusen av sig. Han har jättemycket päls för att vara chihuahua men den verkar tyvärr inte vara så mycket till...
Svar
13
· Visningar
1 746
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hej tråden! Har läst ett tag och känner att det är dags för inlägg. :) I augusti flyttade min systerdotter hit med sin 2,5 åriga...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har spanat lite på amerikanska forum på sistone och blev överraskad att det i princip är lag på att alla måste ge foder med spannmål...
Svar
12
· Visningar
2 094
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har två dvärgpudeltikar på 4 år. Dom har alltid varit rumsrena och duktiga på det viset. Sedan ungefär en månad tillbaka har en av...
Svar
7
· Visningar
5 084
Senast: Nota
·
Hundhälsa Hönsmamman som kommer ligga vaken hela natten. Har haft mycket otur med hundarna dom senaste månaderna, har det inte vart det ena så...
Svar
6
· Visningar
1 309
Hundhälsa Som en del av er läst så blev Humla jättesjuk för några veckor sen. Levervärdena blev katastrofala och gallan var påverkad. Inlagd två...
Svar
1
· Visningar
1 024
Senast: Dopy
·
F
Övr. Hund Blir nyfiken på hur det ser ut hos andra brukshundklubbar runt om i Sverige. Hur ser ansvarsfördelningen ut hos era suppleanter jämfört...
Svar
4
· Visningar
625
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 857
Senast: giovanna
·
Övr. Hund Ja den enorma efterfrågan på hundar?när ska detta planas ut? Vad tror ni? Och varför har det blivit såhär extremt,är det verkligen bara...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: Fetaost
·
Hundträning Jag har en dsg och hon är tyvärr inte intresserad av hundgodis eller mat. Det är tråkigt då jag vill träna henne och motivera henne. Men...
Svar
19
· Visningar
1 438
Senast: Sezziyanen
·
Hundhälsa Hej! En av unghundarna hos mig röntgades nyligen för att se om han kan hållas fysiskt för tjänst. Om jag nu har fått rätt info så...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: ASKAPLASKA
·
Övr. Hund Fast är det ett jättebra liv verkligen? För en aktiv hund? Eftersom att du verkar anse att en aktiv hund har ett jättebra liv sålänge... 2
Svar
23
· Visningar
2 235
Senast: Otherside
·
Hundträning Kan man välja att enbart träna specialsök på röd kong eller behöver man även träna in dofterna eucalyptus etc? Ni som tränar...
Svar
8
· Visningar
2 014
Hundhälsa Molly är min första tik någonsin, och jag blir aldrig klok på hennes löp! Hon får alltid som en vit/gul flytning efter löp, och det har...
Svar
15
· Visningar
12 175
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Blev lite nyfiken då färger/färgbeteckningar kom upp i uppdateringstråden. Så, jag tänkte att det kunde vara kul att få veta vilka... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 315
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Jag tycker mig inte se några Dobermanns nu för tiden. Har rasen blivit mer ovanlig? Eller är det helt enkelt bara så att det finns... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 732
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka