Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

O
Hundavel & Ras Vi som har kamphund får stå ut med mycket fördommar mot raserna. Räcker med att man visar sig ute med sin hund så får man blickar eller...
2
Svar
35
· Visningar
3 163
Senast: Carolininen
·
S
Hundavel & Ras Hej, nu har jag en väldigt konstig fråga som jag suttit och tänkt på. Nu har jag en schäfer och en rottweiler på 5½månad ca. Båda är...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 229
Senast: Maadaa
·
Hundavel & Ras Pinsamt nog lider jag av fördomar. Jag har för mig att spetsar är överspända jyckar som skäller och fäller hela tiden. Nu vill jag bli...
Svar
8
· Visningar
3 868
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Ja, vilken är den perfekta rasen för en hästägare? Har försökt forska lite själv ett tag men det finns ju så mycket fina hundar...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 806
Senast: attsy
·
Hundavel & Ras Som rubriken säger... Vilken/vika raser är bäst att jaga vildsvin med? Allra helst ska det vara en ras som är en bra...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 512
Senast: Haukur
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag lite klartext. Min tik blev ju kastrerad pga livmoderinflammation. Jag har tecknat Agria Avel Liv + Agria Liv, får jag...
Svar
10
· Visningar
1 018
Senast: Ambra
·
Hundavel & Ras Jag hörde en historia idag av en kompis, att hennes arbetskamrat hade en tik som hade blivit tjuvparad. Dom hade efter 6 veckor gjort...
Svar
4
· Visningar
2 836
Senast: virus
·
Hundavel & Ras Jag är väldigt sugen på att skaffa en Golden retriever och skulle vilja veta lite från er som har/haft den rasen! Jag är van vid...
Svar
15
· Visningar
2 189
Senast: Idahoe
·
E
Hundavel & Ras Har nu ett bra tag gått och småsneglat på alla dessa söta mindre hundar och börjar bli lite sugen på att skaffa en. Sambon däremot är...
2
Svar
30
· Visningar
4 004
Senast: Kaaarin
·
P
Hundavel & Ras Nu är det så att jag älskar att drömma om att ha en alldeles egen hund och jag vet att jag kan klara av hunden, men vi har helt enkelt...
Svar
8
· Visningar
1 037
Senast: JeayL
·
Hundavel & Ras Jag har sedan tidigare en schipperke, en tik på 5,5 år. På senare tid har min sambo börjat intressera sig för hundar och talar lite löst...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 774
Senast: Haukur
·
Hundavel & Ras Spinoff på en annan just nu aktuell tråd som rör min egen ras (collien). Vilka egenskaper skulle ni säga är påverkbara med hjälp av...
Svar
10
· Visningar
1 198
E
Hundavel & Ras Hejsan! Har tänkt länge på en långhåtig collie blm, så vackra varelser och vill nu få reda på så mkt fakta om rasen som möjligt samt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 919
Senast: Lolo H
·
Hundavel & Ras Utifrån detta resultat, kan ni lista ut vad det är för ras? Tror inte det är jättevanligt med MH på just denna ras men skoj var det. Det...
Svar
14
· Visningar
1 396
T
Hundavel & Ras Har kommit i kontakt med en blandning mellan Storpudel och Golden Retriver som är jättemysig. Finns det intresse för sån blandning om...
2
Svar
26
· Visningar
15 326
Senast: _Viva_
·
Hundavel & Ras Hej alla uppfödare som "vanliga" hundägare! Jag är lite nyfiken på vad ni tar för avgift för att låta er hane para en tik. Alltså...
2
Svar
34
· Visningar
5 216
Senast: Gurkans
·
Hundavel & Ras Tänkt skaffa en till hund i framtiden, inte på studs, men senare. Har ingen större erfarenhet av pudlar men har alltid velat ha en...
Svar
12
· Visningar
5 059
Senast: jappisen
·
M
Hundavel & Ras Ni har säkert läst/Svarat på tusentals av dessa trådar, men nu är det jaaag som behöver lite tips här :) har tänkt skaffa hund inom ett...
Svar
7
· Visningar
1 017
Hundavel & Ras Har en snart 9 månaders spanielpojke. Allt funkar jättebra förutom ensamhetsträning som vi jobbar på men som han inte tycker om alls...
Svar
15
· Visningar
3 095
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Ja, ni ser överskriften - finns det några mörka golden retriever numera? Med mörka menar jag mer "golden" än .. vit-beige, om ni...
2
Svar
21
· Visningar
13 073
Senast: Buster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp