Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Även jag behöver hjälp med tips på passande raser.
Söker en hund som gillar att jobba. Har haft bruksschäfer tidigare men söker nu en...
Hundavel & Ras
Kanske ska få en liten chihuahua, men är det nått speciellt man måste tänka på? Vad kostar det att ha en sådan liten sak? Kommer bli min...
Hundavel & Ras
Söker en hund som tål att följa med till stallet/ridturer.
Gärna någon liten som man kan träna agility med och kan ha kläder :p
Snäll...
Hundavel & Ras
Jag har funderingar på att skaffa hund inom en snar framtid. Är dock ganska osäker på vilken ras man ska välja. Bor i lägenhet, dock med...
Hundavel & Ras
Imorgon kommer några och tittar på min foderhane som ska omplaceras. Innan jag placerar ut honom vill båda parter ha en prövotid. Hur...
Hundavel & Ras
Min sambo är väldigt inne på att skaffa hund, egentligen var det tänkt redan till våren och vi hade redan riktat in oss på ras och några...
Hundavel & Ras
Hur mycket måste denna ras aktiveras för att må bra?
Har fått för mig att det är en lite skällig ras som inte älskar allt och alla som...
Hundavel & Ras
Vi fick hem en liten en för några timmar sen, utstött av sina syskon och för svag för att orka dia sin mamma. Han som äger kullen har 15...