Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Hundavel & Ras En fråga till alla avelsintresserade där ute och uppfödare. Med tanke på den senaste tidens debatt här på forumet angående avel i...
2
Svar
22
· Visningar
2 457
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Hur pass kan man säga om en 14-veckors valp vad den för för storlek som vuxen och hur långhårig den kommer att bli? Det är korsningar...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Mli
·
W
Hundavel & Ras Där jag har min häst inhyrd så har dom 2 hundar. Den ena ser jag vad det är men den andra har jag inte träffat på..... Den är STOR...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Warmia
·
Hundavel & Ras Vill i framtiden utbilda mig till hundförare inom försvaret och har under en tid gått och funderat mycket på vad för hund som jag ska...
Svar
16
· Visningar
2 307
Senast: lady_vip
·
J
Hundavel & Ras Jag har länge gått i hundköpartankar och har alltid varit inställd på att köpa en jack russel men har mer eller mindre blivit avrådd av...
Svar
15
· Visningar
1 981
Senast: Maadaa
·
Hundavel & Ras Hej alla! Jag är en ny hundmänniska o har en liten Cockerpoo hane på 2 ½ år. Jag har nu fått frågan om jag kan tänka mig o låta han...
Svar
12
· Visningar
2 120
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Varför gör hon det? Det är i 80-90% av fallen samma valp som blir uppläxad/nedlagd på rygg av sin mamma. Och så har det varit ända från...
Svar
6
· Visningar
1 310
Senast: Kamomilla
·
Hundavel & Ras Och min gamla vovve på 9 år,hon visar att vi kan fortfarande! Det slutade med att vi blev BIS-2a i Veteranklassen,så vi åkte hem med...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: movi
·
Hundavel & Ras jag har alltid velat ha en renrasig hund för jag vill hålla på med utställning. därav jag köpte en hund med papper. jag fick kontakt med...
Svar
9
· Visningar
1 667
Senast: confetti
·
W
Hundavel & Ras Min systers familj ska skaffa hund efter många års längtan. Är uppväxt med hund men inte haft någon "egen". Vad dom söker är: en...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: *tove*
·
Hundavel & Ras Har läst en massa valpannonser med blandraser och frågan som ideligen kommer upp är: Hur tänkte de???? Okej om det är en olycka, men...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
18 658
Senast: Hannapirat
·
E
Hundavel & Ras Alla i min omgivning verkar skaffa hund till höger och vänster. Oftast verkar det inte riktigt helt genomtänkt, och hundarna är vilda...
2
Svar
20
· Visningar
2 673
Senast: Jate Volim
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om att vissa hundar klipps ned helt eller får annan "frisyr" än de vanligtvis har? Är det mer ok att hålla vissa raser...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
23 925
Senast: jappisen
·
Hundavel & Ras Har googlat runt lite men hittar inte så där fasligt mycket info om den vita schäfern. Jag har förstått att det inte bara är färgen...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Isis
·
Hundavel & Ras Min underbara tik ska valpa om två veckor. Hennes första kull och hon är sså tjock och rund och go! Tänkte höra med er som haft valpar...
Svar
1
· Visningar
866
Hundavel & Ras Jag är ju ganska ny på buke så det kanske redan finns en som jag har missat men jag tycker absolut att det behövs en terriertråd :)...
2
Svar
24
· Visningar
2 903
Senast: Lizah
·
S
Hundavel & Ras Vi ska bli med hund - men det är hemlighetsstämplat för barnen ännu så därför har jag skapat en anonym användare för säkerhets skull ;)...
2
Svar
26
· Visningar
6 522
Senast: Kibani
·
Hundavel & Ras Nej detta är inte en - "Jag funderar på att ta en kull på min söta tik tråd"!! :) Jag har en tik som är inköpt för tävling och avel...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 517
Hundavel & Ras Det finns en hundras som ser ut som en mini dobermann, vad heter den? inte som doberman pinscher utan ännu mindre :) Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Mell
·
V
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av vita boxerhundar? Har hört rykten om att det skulle kunna bli fel på dem kroppsligt, syn och lukt i...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp